klage over tattoovering ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.622 visninger
15 svar
13 synes godt om
17. april 2013

Bassemor<3

Hejsa,

Jeg har sidste sommer fået en tattoo på mit håndled med min søns navn, den er bare blevet SÅ GRIM !

Den flyder ud fordi ham der har lavet den har stukket nålen alt for dybt, jeg har snakket med en anden tattovør om at den skal laves om, men den bliver aldrig pæn så det bedste der kan gøres er, at lave en ny ovenpå, så hans navn kommer til at stå et andet sted i forbindelse med den nye tattoo.

Nu er det så jeg vil hører, kan man klage over den ? jeg fik ingen kvittering, eller noget som helst. Men han gav tydeligt udtryk for at jeg bare skulle komme så rettede han den gerne til hvis der var noget jeg ville have lavet om. Men efter at have snakket mere flere andre tattovører ved jeg at den ikke bare kan "rettes til" så vil gerne have pengene tilbage.

og her er så et billede af den grimme tattoo
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

La´chrissen

Bassemor<3 skriver:

Hejsa,

Jeg har sidste sommer fået en tattoo på mit håndled med min søns navn, den er bare blevet SÅ GRIM !

Den flyder ud fordi ham der har lavet den har stukket nålen alt for dybt, jeg har snakket med en anden tattovør om at den skal laves om, men den bliver aldrig pæn så det bedste der kan gøres er, at lave en ny ovenpå, så hans navn kommer til at stå et andet sted i forbindelse med den nye tattoo.

Nu er det så jeg vil hører, kan man klage over den ? jeg fik ingen kvittering, eller noget som helst. Men han gav tydeligt udtryk for at jeg bare skulle komme så rettede han den gerne til hvis der var noget jeg ville have lavet om. Men efter at have snakket mere flere andre tattovører ved jeg at den ikke bare kan "rettes til" så vil gerne have pengene tilbage.

Jeg ved ikke rigtig om man kan klage over det, det kan man jo nok. Men om du får noget ud af det, tror jeg ikke. Men der er desværre flere der laver sådan noget. Der burde være større krav til tattovøren.

Anmeld

17. april 2013

pcoramt

Bassemor<3 skriver:

Hejsa,

det er godt nok en skam, men jeg tror ikke du får noget ud af det.. alle de tatovører jeg kender fraråder tekst p håndledet da det vil flyde sammen på et tidpunkt pga. størrelsen..

jeg ar selv en med tekst i lysken, med ca. samme skrift størrelse, og den var rigtig fin de første 2-3 år, det er den ikke mere..

Anmeld

17. april 2013

khaleesi

Hejsa,

Du skal i hvert fald ikke lade ham "rette" i den.. Eftersom det bliver noget værre grimt noget.. Tror desværre ikke du kan få pengene tilbage, eftersom han ikke kan forudse hvordan din hud reagere og hvordan den bliver efter noget tid - så ville alle jo komme rendende og få penge tilbage.. 

Men det skader ikke at spørger Håber du får dine penge igen eller finder en løsning.

Synes nu den er meget sød.

Anmeld

17. april 2013

Noneother

Du har så hvidt jeg husker ingen klagemuligheder med sådan noget. -og nej. Han skal vist ikke lave mere på dig. 

Du kan vise ham hvad det er for noget **** han har lavet, og så kan du være heldig at han giver et tilskud til laser.

Min veninde fik sin tatovør til at betale for laserbehandling, da han havde lavet noget mærkeligt noget på hende...

Anmeld

17. april 2013

Peanut

Hmm, det er jo lidt sent at klage over den nu???

Men de steder hvor jeg har fået lavet tattoos, kunne de blive rettet/tegnet op gratis, hvis man kom indenfor 3 mdr.

Anmeld

17. april 2013

C-Dog

Jeg synes nu den er fin nok, men det er jo også umuligt at vide hvad du havde regnet med. Hvis man f.eks vælger at gå til en tattoogut der stadig er igang med at lære frem for en der ikke har lavet en fejl de sidste 15 år. Ja altså hvis ingen tog den uerfarne gut bliver han jo aldrig så god som den anden. Og du skylder ham næsten at komme med konstruktiv kritik, hvis det er noget der ofte sker med hans tekst så skal han jo vide det så han kan øve sig. Ellers kommer der til at være en hulens masse skuffede mennesker indtil han lære det. Og fint navn da!

Anmeld

17. april 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Undskyld men hvad er problemet?? Jeg kan slet ikke se at den skulle være grim som du skriver Men du har måske haft nogle andre forventninger...??..
Jeg mener det ikke som noget negativt

Anmeld

17. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvis du kalder det der grimt, så skulle du se min! 

Anmeld

17. april 2013

Maja88

rikkeregnbue skriver:

Hvis du kalder det der grimt, så skulle du se min! 

Har du fået lavet dib hos robbin?? For mib derfra er bare grim og han har ødelagtmin hud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.