Lommepenge til Florida

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2013

Valle81

PernilleogLouis skriver:

Uha mon ik det erfor lidt?? Syns parkere er så dyre

Jo, det er det sku nok:0)

Men ingen anelse:0) Det kommer jo an på om man skal shoppe osv. Men du har ret, med mad, hygge osv så kommer man nok nærmere op omkring de 10.000 og derover:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

PernilleogLouis

blankholm skriver:

jaa især fordi parkerne koster altså og så er der shopping muligheder ret billigt af mærkevarer så mon ik i får en ny garderobe med hjem

Det håber jeg vi gør ja kan se når jeg ser priser på parkene at det er ret dyrt 

Anmeld

17. april 2013

Dianabk

Min kærste og jeg skal til USA i 3 uger og køre rundt på vest kysten.
Vi har planlagt med ca. 30.000 pr. pers. men der har vi altså også alt med - lige fra benzin - flybilletter - til den store shoppe tur.

så ja. 15.000 til lomme penge lyder nok meget rimeligt hvis i skal i div. parker og opleve Håber i får en super fed tur

Anmeld

24. april 2013

lille-fisen

15.000 vil jeg mene  Parkerne er DYRE. Men ellers er det jo ret billigt at bo og spise i Orlando.

i øvrigt kan jeg VIRKELIG anbefale Seaworld - synes det var så fedt at se da jeg var der med min familie her for en tre år siden. Universal studios - not so much. 

håber i får en fantastisk tur 

Anmeld

24. april 2013

FamilenStorm

PernilleogLouis skriver:

Skal to uger til Florida, Orlando og jeg aner ik hvad jeg skal regne med at bruge af lommepenge - det er min og min søn og vi skal selvfølgelig i diverse Disney parker osv - så nogen der har været der og kan gi mig en ide om det?? Skal nemlig lige finde ud af om der også er råd til en vinterferien 

Jeg vil sige så meget som du har mulighed for.. For der er ikke noget ved at løbe tør når man er derovre..

Vi bruger selv mange penge når vi er afsted..

Ved ikke om du kender primium outlet derovre.. Men det er billigt mærketøj, lige til at gå shop amok i :-)

Vil tro der ryger små 1000kr pr park i besøger med mad osv.. Kan også stærk anbefale seaworld :-)

Rigtig god tur.. Vi skal selv afsted igen i september

Anmeld

24. april 2013

Mimic

PernilleogLouis skriver:

Skal to uger til Florida, Orlando og jeg aner ik hvad jeg skal regne med at bruge af lommepenge - det er min og min søn og vi skal selvfølgelig i diverse Disney parker osv - så nogen der har været der og kan gi mig en ide om det?? Skal nemlig lige finde ud af om der også er råd til en vinterferien 

husk der er regler for hvor mange penge du må tage med ud af landet uden at oplyse det til skat og desuden skal beløb over 10.000 dollars toldregistreres derovre (ikke at jeg tror du vil have så meget med, men de er ret skrappe med reglerne) 

http://www.renefrederiksen.dk/roadtrip-turen-gar-til-usa/penge-og-kreditkort-usa/

der står en masse gode råd på denne side

Anmeld

24. april 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
PernilleogLouis skriver:

Dejligt at skulle derhen

Skal lommepengene dække hotel, bil, mad osv eller kun fornøjelser og indkøb?

Anmeld

24. april 2013

PernilleogLouis

PT skriver:

Dejligt at skulle derhen

Skal lommepengene dække hotel, bil, mad osv eller kun fornøjelser og indkøb?

Mad, indkøb og fornøjelser

Anmeld

24. april 2013

PernilleogLouis

FamilenStorm skriver:

Jeg vil sige så meget som du har mulighed for.. For der er ikke noget ved at løbe tør når man er derovre..

Vi bruger selv mange penge når vi er afsted..

Ved ikke om du kender primium outlet derovre.. Men det er billigt mærketøj, lige til at gå shop amok i :-)

Vil tro der ryger små 1000kr pr park i besøger med mad osv.. Kan også stærk anbefale seaworld :-)

Rigtig god tur.. Vi skal selv afsted igen i september

Nej kendte jeg ikke så super fedt tak 1000 kr er det for et barn og en voksen?

Anmeld

24. april 2013

PernilleogLouis

lille-fisen skriver:

15.000 vil jeg mene  Parkerne er DYRE. Men ellers er det jo ret billigt at bo og spise i Orlando.

i øvrigt kan jeg VIRKELIG anbefale Seaworld - synes det var så fedt at se da jeg var der med min familie her for en tre år siden. Universal studios - not so much. 

håber i får en fantastisk tur 

Seaworld bliver helt sikkert skrevet på to do listen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.