Lommepenge til Florida

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.324 visninger
20 svar
9 synes godt om
17. april 2013

PernilleogLouis

Skal to uger til Florida, Orlando og jeg aner ik hvad jeg skal regne med at bruge af lommepenge - det er min og min søn og vi skal selvfølgelig i diverse Disney parker osv - så nogen der har været der og kan gi mig en ide om det?? Skal nemlig lige finde ud af om der også er råd til en vinterferien 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

bøllen

PernilleogLouis skriver:

Skal to uger til Florida, Orlando og jeg aner ik hvad jeg skal regne med at bruge af lommepenge - det er min og min søn og vi skal selvfølgelig i diverse Disney parker osv - så nogen der har været der og kan gi mig en ide om det?? Skal nemlig lige finde ud af om der også er råd til en vinterferien 

Ved det ikke men vil ønsker jer god tur.

Her er vi ved at spare op til 3 ugers rundfart  Så glæder mig til at læse om jeres tur

Anmeld

17. april 2013

Valle81

Åhh jeg aner det ikke, men 5000 tror jeg jeg ville tage med, hvis det var mig:0)

Anmeld

17. april 2013

Chevro

PernilleogLouis skriver:

Altså jeg kender flere som tager derover i en måned af gangen 2 vokse og nu to børn, de bruger 100.000,- Men det er med hotel og bil også :-) Så det er jo meget forskelligt! Men i USA bruger man ekstra mange penge!

Anmeld

17. april 2013

Misscbn

PernilleogLouis skriver:

har noget familie som er væk 1-2 gange om året i 3 ugers tid og de spare ik på noget alt i alt mener jeg de kommer af med over 100.000+ hver gang 

men jeg ville selv tage 15.000 med til 2 uger i lommepenge, hellere for meget end for lidt

Anmeld

17. april 2013

PernilleogLouis

Valle81 skriver:

Åhh jeg aner det ikke, men 5000 tror jeg jeg ville tage med, hvis det var mig:0)

Uha mon ik det erfor lidt?? Syns parkere er så dyre

Anmeld

17. april 2013

PernilleogLouis

blankholm skriver:

har noget familie som er væk 1-2 gange om året i 3 ugers tid og de spare ik på noget alt i alt mener jeg de kommer af med over 100.000+ hver gang 

men jeg ville selv tage 15.000 med til 2 uger i lommepenge, hellere for meget end for lidt

Ja er også deromkring jeg er ca

Anmeld

17. april 2013

Misscbn

PernilleogLouis skriver:

Ja er også deromkring jeg er ca

jaa især fordi parkerne koster altså og så er der shopping muligheder ret billigt af mærkevarer så mon ik i får en ny garderobe med hjem

Anmeld

17. april 2013

LilleLene

PernilleogLouis skriver:

jeg ville tage de penge med jeg kunne

så ville jeg tage 1 sæt tøj med i kufferten... for ting derovre er SÅ billigt !!!

og få shoppet igennem! man fortryder det når man kommer hjem, hvis man ikke har fået shoppet igennem

Anmeld

17. april 2013

Laulund87

Så meget som muligt, jeg hader at spare når man er på ferie

jeg vil sige min 15.000 kr og selvfølgelig gerne mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.