Viden inden for computer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2013

mth1987

CRS skriver:

Kan se jeg sku kigge her...

Jamen du skal starte med et budget... Ellers er det for svært. men som en anden også har skrevet kommer du rigtig langt for 4-6000. men hvis du ikke kender nogen der kan bygge den for dig er det nok lidt sværere... Evt kig på www.Proshop.dk der kan de bygge den for dig, for ca 4-500...

Som min hustru også har skrevet har jeg bygget mange, men det hjælper jo ikke dig meget. Jo hvis du bor tæt på århus

tak

jamen har som sådan ikk noget fast budget da vi bare ska ha noget ordentligt denne gang og jeg aner ikke hvad en ordentlig maskine koster. 

Vi bor desværre langt fra Århus

men hvis du falder over et link eller noget til en god maskine ku det være super. Er jo selvfølgelig ikk noget du ska bruge tid på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

CRS

mth1987 skriver:

tak

jamen har som sådan ikk noget fast budget da vi bare ska ha noget ordentligt denne gang og jeg aner ikke hvad en ordentlig maskine koster. 

Vi bor desværre langt fra Århus

men hvis du falder over et link eller noget til en god maskine ku det være super. Er jo selvfølgelig ikk noget du ska bruge tid på

hvis du kommer med en ca pris vil jeg gerne kigge Der er for mange at vælge imellem hvis der er frit valg af pris...

Anmeld

17. april 2013

mth1987

hvis du kommer med en ca pris vil jeg gerne kigge Der er for mange at vælge imellem hvis der er frit valg af pris...

Tak det er sødt af dig

Jeg tænker omkring de 5000 ca. Men det vigtigste er bare at den skal kunne spille ordentligt

Anmeld

18. april 2013

Simon Isaksen

mth1987 skriver:

Den han har nu er også en saml selv men med brugte ting så den kan ikk mere nu. Og jeg ville rigtig gerne overaske ham med en super computer der var god at spille på og ikk havde nogen problemer. (Alle vores bærbare er sløve og virker aldrig ordentlig) men er bare ret uoverskueligt når jeg ikke ved hvad jeg skal lede efter og hvor. 

Hvad er budgetet til enb super pc ?

Anmeld

18. april 2013

mth1987

Simon Isaksen skriver:

Hvad er budgetet til enb super pc ?

Altså ved ikk hvad de koster men tænker omkring 5000 hvis man kan få noget ordentlig for det

Anmeld

19. april 2013

Simon Isaksen

mth1987 skriver:

Altså ved ikk hvad de koster men tænker omkring 5000 hvis man kan få noget ordentlig for det

Du kan sagtens få en udmærket pc for 5000

f.eks.

http://www.komplett.dk/k/cl.aspx?bn=10627

som koster 4999 ,- + levering godt nok

også koster de bare op efter skal man have en maskine der kan klare alt de næste par år kan man hurtigt komme af med 15-20.000 kr men til et normalt forbrug vil overstående være fint

Anmeld

19. april 2013

Simon Isaksen

så lige de 4999 faktisk er inc levering * min fejl

Anmeld

22. april 2013

mth1987

Simon Isaksen skriver:

Du kan sagtens få en udmærket pc for 5000

f.eks.

http://www.komplett.dk/k/cl.aspx?bn=10627

som koster 4999 ,- + levering godt nok

også koster de bare op efter skal man have en maskine der kan klare alt de næste par år kan man hurtigt komme af med 15-20.000 kr men til et normalt forbrug vil overstående være fint

Så med udemærket mener du?? Den ska jo være hammer god 

5000kr er jo en del hvis den brænder sammen efter kort tid og bliver sløv i det, jeg fatter jo ikk helt noget af det der står om den så ska jo vide om det er en super god computer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.