Viden inden for computer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

797 visninger
17 svar
1 synes godt om
17. april 2013

mth1987

Jeg søger en der har kendskab til stationære computere. Skal bruge en til manden som der kan spilles på så den skal være god og jeg aner intet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

LRJ

mth1987 skriver:

Jeg søger en der har kendskab til stationære computere. Skal bruge en til manden som der kan spilles på så den skal være god og jeg aner intet

så skal du have en med et godt grafik og lydkort, meget ram, hurtig processor og meget harddisk plads   

Anmeld

17. april 2013

mth1987

Lone H. skriver:

så skal du have en med et godt grafik og lydkort, meget ram, hurtig processor og meget harddisk plads   

Jeps så langt er jeg med. Men har brug for en specifik maskine for jeg synes det er en jungle af maskiner derude

Anmeld

17. april 2013

miig1989

mth1987 skriver:

Der er en side, som heddrr hardwareonline.dk, der kan.du prøve at gå ind og stille spørgsmålet, tror de har styr på det derinde.:p

Og ellers skal jeg prøve spørge min kæreste, når.han kommer hjem

Anmeld

17. april 2013

Simon Isaksen

mth1987 skriver:

Kommer meget and på hvad han skal spille, 90 % alle stationære til omkring 4-5000 kr kan spille næsten alle spil på markedet.

Har selv bygget en til 4700 ,- som jeg endnu ikke har mødt et spil den ikke kan køre men mener at have set en i bilka til ca 4k som havde godt grafik kort og var hurtig

Anmeld

17. april 2013

mth1987

miig1989 skriver:

Der er en side, som heddrr hardwareonline.dk, der kan.du prøve at gå ind og stille spørgsmålet, tror de har styr på det derinde.:p

Og ellers skal jeg prøve spørge min kæreste, når.han kommer hjem

Tak for svar det ku være super

Anmeld

17. april 2013

Sara.

Min mand har en profil herinde... sætter lige ham på sagen. Han spiller selv og tager på computer weekender (total nørd).. og så har han selv lavet vores og mine forældres stationære computer..... har er på arbejder nu så ved ikke om han først har tid i aften.

Anmeld

17. april 2013

mth1987

Simon Isaksen skriver:

Kommer meget and på hvad han skal spille, 90 % alle stationære til omkring 4-5000 kr kan spille næsten alle spil på markedet.

Har selv bygget en til 4700 ,- som jeg endnu ikke har mødt et spil den ikke kan køre men mener at have set en i bilka til ca 4k som havde godt grafik kort og var hurtig

Den han har nu er også en saml selv men med brugte ting så den kan ikk mere nu. Og jeg ville rigtig gerne overaske ham med en super computer der var god at spille på og ikk havde nogen problemer. (Alle vores bærbare er sløve og virker aldrig ordentlig) men er bare ret uoverskueligt når jeg ikke ved hvad jeg skal lede efter og hvor. 

Anmeld

17. april 2013

mth1987

Sara. skriver:

Min mand har en profil herinde... sætter lige ham på sagen. Han spiller selv og tager på computer weekender (total nørd).. og så har han selv lavet vores og mine forældres stationære computer..... har er på arbejder nu så ved ikke om han først har tid i aften.

Tak sødt af dig det ville være super og det er helt i orden med i aften. 

Anmeld

17. april 2013

CRS

Sara. skriver:

Kan se jeg sku kigge her...

Jamen du skal starte med et budget... Ellers er det for svært. men som en anden også har skrevet kommer du rigtig langt for 4-6000. men hvis du ikke kender nogen der kan bygge den for dig er det nok lidt sværere... Evt kig på www.Proshop.dk der kan de bygge den for dig, for ca 4-500...

Som min hustru også har skrevet har jeg bygget mange, men det hjælper jo ikke dig meget. Jo hvis du bor tæt på århus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.