Hvilken sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2013

Mother-love

annec skriver:

Hvilke sko bruger de fra nu af og de næste par måneder frem?
Min søn er halvandet år, og lige nu har han 1 par kondisko, vinterstøvler og termogummistøvler..

Jeg tænker hvor mange par kondisko skal de have?
Gummistøvler?? Sandaler??

Isabella har et par alm. Sko. Så har hun converssko, 2 par gummi støvler. Et par til herhjemme og et par til vs. Et par termostøvler, et par vinterstøvler og når sommeren kommer får hun et par sandaler.

Men det er hvad man selv føler behovet for. Vi vil gerne slippe for at slæbe gummistøvlerne frem og tilbage derfor har vi to par.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

annec

modesty skriver:

Nu bruger han både dem fra Bundgaard og kondiskoene (og selvfølgelig gummistøvlerne når det regner eller er meget vådt). Vi har med vilje valgt disse fra Adidas, da de er mere robuste overfor vind og vejr end mange andre modeller:

http://www.brandos.dk/adidas-originals/superstar-2-cmf-i-g04534-blk-whit/a5067

Vi har nogle tynde uldsokker som han kan få på hvis det bliver lidt køligt. Og så har vi jo stadig vinterstøvlerne, men jeg tror ikke at de kommer i brug igen.

De er også fine.. Hvilke gummistøvler bruger i?
Min søn Sebastian kan nemlig slet ikke gå i de billige, og sidste år havde han dem fra Viking..
Men tænkte bare på hvor meget de bruger de gummistøvler nu her.. Men må bare ned i sko butikken og prøve :-)

Anmeld

17. april 2013

annec

khaleesi skriver:

Mike har sandaler, vintersko og 2 par kondisko 

Ingen gummistøvler? Hvor gammel er han?

Anmeld

17. april 2013

khaleesi

annec skriver:

Ingen gummistøvler? Hvor gammel er han?

Nej ingen gummistøvler Han er 16 mdr gammel.

Anmeld

17. april 2013

annec

khaleesi skriver:

Nej ingen gummistøvler Han er 16 mdr gammel.

Okay :-)

Anmeld

17. april 2013

modesty

annec skriver:

De er også fine.. Hvilke gummistøvler bruger i?
Min søn Sebastian kan nemlig slet ikke gå i de billige, og sidste år havde han dem fra Viking..
Men tænkte bare på hvor meget de bruger de gummistøvler nu her.. Men må bare ned i sko butikken og prøve :-)

Jeg ville helt klart gå ned i butikken og prøve. Vi har et par fra Celavi og et par fra Bundgaard og der er ret stor forskel. Længden er den samme, men Bundgaard er bredere. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.