Hvilken sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
15 svar
2 synes godt om
17. april 2013

annec

Hvilke sko bruger de fra nu af og de næste par måneder frem?
Min søn er halvandet år, og lige nu har han 1 par kondisko, vinterstøvler og termogummistøvler..

Jeg tænker hvor mange par kondisko skal de have?
Gummistøvler?? Sandaler??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Ida har 4 par sko :-) 

Gummistøvler, sandaler, vinterstøvler og ganske almindelige sko :-)

Anmeld

17. april 2013

lycly

Julia har pt kun sine vinterstøvler, men så snart jeg får hende hjem igen skal vi ud og købe forårssko. Og så om et par måneder køber vi sanddaler, gider ikke købe dem nu vil være helt sikker på at hun kan passe dem hele sommeren Men det er meningen at hun snart skal smide støvlerne og kun bruge forårssko

Anmeld

17. april 2013

modesty

Hvilke sko bruger de fra nu af og de næste par måneder frem?
Min søn er halvandet år, og lige nu har han 1 par kondisko, vinterstøvler og termogummistøvler..

Jeg tænker hvor mange par kondisko skal de have?
Gummistøvler?? Sandaler??

Vi har et par kondisko, et par Bundgaard lædersko der går op omkring anklerne (som dem i linket) og gummistøvler (et par herhjemme og et par i VS). Og et par sandaler som jeg købte da vi var ude at rejse over julen, men som han stadig passer.

http://hoppeloppe.dk/shop/brune-sko-fra-47284p.html

Anmeld

17. april 2013

annec

rikkeregnbue skriver:

Ida har 4 par sko :-) 

Gummistøvler, sandaler, vinterstøvler og ganske almindelige sko :-)

Og hvad bruger hun nu? :-)

Anmeld

17. april 2013

annec

LuLy skriver:

Julia har pt kun sine vinterstøvler, men så snart jeg får hende hjem igen skal vi ud og købe forårssko. Og så om et par måneder køber vi sanddaler, gider ikke købe dem nu vil være helt sikker på at hun kan passe dem hele sommeren Men det er meningen at hun snart skal smide støvlerne og kun bruge forårssko

Og ikke gummistøvler? :-)

Anmeld

17. april 2013

annec

modesty skriver:

Vi har et par kondisko, et par Bundgaard lædersko der går op omkring anklerne (som dem i linket) og gummistøvler (et par herhjemme og et par i VS). Og et par sandaler som jeg købte da vi var ude at rejse over julen, men som han stadig passer.

http://hoppeloppe.dk/shop/brune-sko-fra-47284p.html

Okay :-) hvad bruger han mest nu?

Anmeld

17. april 2013

lycly

annec skriver:

Og ikke gummistøvler? :-)

Hun har ingen gummistøvler lige nu nej, men kan være jeg køber nogen. Men hendes fødder er lidt skæve, så hun går ikke så godt i gummistøvler nemlig

Anmeld

17. april 2013

modesty

annec skriver:

Okay :-) hvad bruger han mest nu?

Nu bruger han både dem fra Bundgaard og kondiskoene (og selvfølgelig gummistøvlerne når det regner eller er meget vådt). Vi har med vilje valgt disse fra Adidas, da de er mere robuste overfor vind og vejr end mange andre modeller:

http://www.brandos.dk/adidas-originals/superstar-2-cmf-i-g04534-blk-whit/a5067

Vi har nogle tynde uldsokker som han kan få på hvis det bliver lidt køligt. Og så har vi jo stadig vinterstøvlerne, men jeg tror ikke at de kommer i brug igen.

Anmeld

17. april 2013

khaleesi

Mike har sandaler, vintersko og 2 par kondisko 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.