Når far aldrig dur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2013

Anonym trådstarter

PernilleogLouis skriver:

Måske nogen har en anden løsning - men kan det være han skriger så længe forbi I har prøvet det før og han ved mor altid kommer og "redder" ham?? For så er det jo klart at det de første gange vil vare længe - men I har afprøvet det og der skreg han 3-4 timer?

Ja, 2 gange og det var 2 gange for meget, men det var manden der fik mig "overtalt", jeg gør det ALDRIG igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Har i prøvet at putte sammen og far så langsomt kan overtage. 

Anmeld

16. april 2013

raca

hvor meget er din mand sammen med din søn, laver de også sjove ting samme, og leger osv...

altås hvor nærværende er din mand og hvor initativrig mht til aktivittet  med din søn

Anmeld

16. april 2013

raca

Anonym skriver:

Ting som at lade min søn skrige i flere timer fordi det er far der skal putte, gør jeg ikke

"Bare tage kampen", det vil jeg også rigtig gerne, men ikke på sådan måde at mit kæreste eje føler sig total svigtet og skriger i flere timer

Der MÅ være en anden løsning

jeg forstår dig.. det er ikke en kamp der er værd at tage..

når mig barn ytre sig om noget det ikke ønsker eller har det godt med tager jeg altså ikke en kamp med det.

man kan ikke tvinge et barn til at ville far ved at mor nægter samværet med det og nægter at putte det..

det er ikke en kamp jeg ville tage ikke med de omkostninger for barnet.

pt er din søn mest tryg ved dig og sådan er det.. lad faren komme på banen der hvor det er sjovt således at far også henter, leger, ser tv , snakker osv og hvis han allerede er det ja så må du bare overøse barnet med dit nærvær intil det vender for det gør det på et tidspunkt..

mine har været mor syge.. men for 1 år tid siden vendte det og nu skriger de FAAAAR...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.