Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:
Ting som at lade min søn skrige i flere timer fordi det er far der skal putte, gør jeg ikke
"Bare tage kampen", det vil jeg også rigtig gerne, men ikke på sådan måde at mit kæreste eje føler sig total svigtet og skriger i flere timer
Der MÅ være en anden løsning
vil aldrig lade vores søn være rigtig ked med tårer fordi at far skulle overtage en opgave med ham men det er heller ikke den slags ked...
vores søn har "bare" hysteriflip på en 10 min max hvor han lader som om han græder og skriger og hvis far så tager en sut eller tænder hans flotte diskolys så blip fra det ene sekund til det andet så er der intet galt... derfor vi ved at det er en magtkamp og ikke at han føler sig forrådt...
overvej hvordan du overgiver ham til far med opgaverne
tro mig de fanger selv de mindste signaler nogen gange...
Sørg for at du roser og anerkender at det her er noget du skal med far nu og se far vil også gerne det her med dig... måske begge være der de første par gange... og så lad blive til at du lige tilfældigvis skal noget i et par minutter mens far jo kan fortsætte med det I var igang med... og så kan mor komme tilbage igen 
det er rigtig svært ikke bare at komme springende og overtage det hele... men det er bedst for Jeres søn hvis han allerede nu lærer at far også kan være god og være med 
Måske far også skal overveje om han allerede har opgivet inden han går igang?
igen selv de mindste signaler fanger de og nogen gange vender til at få deres vilje... 
Anmeld