Polypper og dræn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2013

Fenja09

michelledam skriver:

Godaften de damer.

Så var vi en tur ved øre,næse og halslægen med Isabella idag. Det var pga polypperne. Da hun havde kigget på Isabella siger hun så at hun har væske på ørene og hendes hørelse er ret nedsat. Og at det vil være en god ide at få fjernet polypperne. Men dem kunne hun self først se på når Isabella var i fuld narkose. Jeg er lidt i chok over hun skal have dræn i. For vi har altid fået afvide at hun havde nogle fine ører. Og at de var lidt røde når hun var forkølet så vi har ikke tænkt videre over det. For hun sagde så at hun ikke kunne forstå hun havde fået målt væske på ørene før. Når hun netop har haft røde ører så tit. Så jeg blev endnu engang ret skuffet over vores læge
Nå men sagen er den at hun allerede imorgen skal ind og have lagt dræn og fjernet polypper. Så jeg søger egentlig folk med lidt erfaring omkring dette. Hvordan vi skal forholde os efter operationen. Og hvordan de normalt har det efter denne operation.
På forhånd tak

Min datter fik lagt dræn i ørerne her i Mandags og det er noget vores egen læge har sørget for ved at kigge på hende. Han kunne sagtens måle hendes ører og se at der var væske efter MØB, så vi fik tid ved ørerlægen efter 2 tjek ved egen læge. Vi skulle lige sikre os at det ikke gik sig selv før vi ringede til ørelægen.

Jeg ved ikke hvordan det foregår med at få fjernet polypper, men vores datter kom ind blev lyttet på af en narkoselæge og kom i narkose efter 2-3 min. Selve indgrebet tog 5-7 min og så kom hun på opvågning. De vågner hurtigt, men vores datter var først sig selv efter et par timer, selvom de sagde at vi bare skulle tage hjem og spise morgenmad som normalt. Hun kunne dog ikke få hverken mad eller drikke ned før omkring frokost.

Efterfølgende her et par dage efter er hun lidt pylret, der er stadig en del blod og væske i ørerne, som er ret svært at få væk, da hun jo ikke vil have at vi roder hende i ørerne. Synes bare det er synd at hun skal gå med tørre "klumper" inde i ørerne, så vil gerne fjerne det yderste - altså det der ses med det blotte øje.

Ellers har hun det som hun plejer og vi håber virkelig at det hjælper og at hun ikke skal have lagt mere end denne ene gang

Pøj pøj med Isabella, det skal nok gå rigtig fint!

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.