michelledam skriver:
Godaften de damer.
Så var vi en tur ved øre,næse og halslægen med Isabella idag. Det var pga polypperne. Da hun havde kigget på Isabella siger hun så at hun har væske på ørene og hendes hørelse er ret nedsat. Og at det vil være en god ide at få fjernet polypperne. Men dem kunne hun self først se på når Isabella var i fuld narkose. Jeg er lidt i chok over hun skal have dræn i. For vi har altid fået afvide at hun havde nogle fine ører. Og at de var lidt røde når hun var forkølet så vi har ikke tænkt videre over det. For hun sagde så at hun ikke kunne forstå hun havde fået målt væske på ørene før. Når hun netop har haft røde ører så tit. Så jeg blev endnu engang ret skuffet over vores læge
Nå men sagen er den at hun allerede imorgen skal ind og have lagt dræn og fjernet polypper. Så jeg søger egentlig folk med lidt erfaring omkring dette. Hvordan vi skal forholde os efter operationen. Og hvordan de normalt har det efter denne operation.
På forhånd tak 
Min søn fik dræn i for første gang i februar sidste år. Han klagede ikke over noget med ørerne, men gennem længere tid havde lægen observeret væske på mellemøret og hans sproglige udvikling var meget bagud. Så de lagde dræn og han var klar til vs dagen efter
Hans sprogudvikling gik stærkt derfra og hver gang han blev det mindste forkølet løb hans ører - så drænene virkede.
Vi har haft en hård vinter hvor han har været meget syg, flere indlæggelser, han var nærmest gennemsigtig at se på og begyndte at tabe sig. Lægerne sagde at det jo var normalt når han var så ofte syg.
Vi skulle så til kontrol med hans dræn her i marts og der konstaterede de at de var faldet ud. Ørelægen bemærkede så hans kulør og spurgte indtil flere ting og hun sagde så "han lyder bestemt som et polyp-barn".
Vi fik en tid til dræn og så ville de kigge efter polypper samtidig.
De viste sig at han havde en masse polypper. Han blev opereret torsdag morgen og var rigtig skidt efter OP, men faldt til ro efter et par timer og tog sig en ordenlig lur. Bagefter var han pjevset i ca 24 timer. Han kom i institution om mandagen.
Efterfølgende er han blevet en helt anden dreng! Han er sund at se på - er ikke længere gennemsigtig og han har taget 2 kilo på på 1,5 måned. Det er fantastisk!
Puha det blev en lang smørre. Håber du fik svar på lidt af dine spørgsmål.
Skriv endelig hvis du vil vide mere
Anmeld