Gode råd ang sut søges....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2013

MortilElias2010

hannetheis skriver:

Han bliver 3 år i marts 2014

He he tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

spj

Her stoppede min datter ret pludseligt med at bruge sut. Hun har altid været mega glad for den og hvis hun fik lov ville hun havde haft den i munden konstant.
Hun begyndte at bide hul i sutterne. Efter at havde købt nye til hende et par gange, sagde vi at hvis hun bed hul i de nye fik hun ikke flere. Det blev jo alt for dyrt.
Så en søndag morgen sagde hun, at hendes sut var dårlig fordi der var hul i også smed hun den selv i skraldespanden. Hun fandt sine sutter en efter en og smed ud. Vi sagde til hende at hvis hun smed dem alle sammen ud ville der ikke være nogen sut når hun skulle sove. Om aften sagde hun en gang hvor er min sut også sagde vi jo bare at den havde hun selv smidt ud og det var så det. Så dejligt nemt er det gået.

Dog var der en dag her for nyligt hvor vi stod i babyafdelingen i Bilka og hun så pludselig opdagede, at der var en masse sutte og hun ville have en ny. Der måtte vi lige aflede med noget andet og sige det var baby sutte.

Anmeld

23. april 2013

Loa

Laulund87 skriver:

Vi sendte dem til julemanden og det var det helt rigtige for der har intet været siden Det passede med at hun var næsten 3 år og vi havde snakket med om det inden så hun vidste hvad der skulle ske.

Vi lavede en kuvert sammen, samlede sutter og puttede dem i og så tegnede hun udenpå kuverten. Hun var også med på posthuset for at sende dem. Ca 1 uge senere kom der et diplom retur at hun var en stor pige og at julemanden var meget glad for hendes sutter. Hun var pavestolt

Hun fik en legetøjskanin der skulle passe på hende nu hun måtte undvære sutterne, men den kunne vi godt have undværet for hun er ligeglad med den

Genialt!

Lavede i så selv dimplomet eller?

Anmeld

23. april 2013

Laulund87

Loa skriver:

Genialt!

Lavede i så selv dimplomet eller?

Nej det kom skam med posten, var ret overrasket!

Fandt en adresse på et sted i København man kunne sende sutterne til og så ville man modtage et diplom med posten. Jeg troede nu ikke rigtig på det så jeg sagde ikke noget til Maria, men jo jo det kom og hun var ikke til at skyde igennem nu julemanden havde sendt noget til hende

Anmeld

23. april 2013

2babygirls

Krisørensen skriver:

Er der nogen der har gode råd til, hvordan man får ens barn til at stoppe med at bruge sut???

Vores datter på 2,6 tår var på ferie ved bedsterne og de glemte at give hende sutten til natten, så det fortsatte vi med, og efter en uge hvor hukunne havde spurgt 2 gange efter den tog vi i toys'r'us og så måtte hun vælge et stykke legetøj. Det var dog aaaaalt for overvældende for hende men pludselig fandt hun en robot fisk der aktiveres i vand, og det blev så den.... Der havde hendes forældre så lige betalt en formue for en trampolin 

Anmeld

23. april 2013

Loa

Laulund87 skriver:

Nej det kom skam med posten, var ret overrasket!

Fandt en adresse på et sted i København man kunne sende sutterne til og så ville man modtage et diplom med posten. Jeg troede nu ikke rigtig på det så jeg sagde ikke noget til Maria, men jo jo det kom og hun var ikke til at skyde igennem nu julemanden havde sendt noget til hende

Ej hvor fedt!!

Tror jeg at jeg skal undersøge til når Isabella skal af med sutten...

Så virkede det også endnu mere virkeligt når selv hendes mor blev overrasket over det

Anmeld

23. april 2013

Laulund87

Loa skriver:

Ej hvor fedt!!

Tror jeg at jeg skal undersøge til når Isabella skal af med sutten...

Så virkede det også endnu mere virkeligt når selv hendes mor blev overrasket over det

Synes i hvert fald det er en super smart måde at gøre det på!

Ja det må man sige hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.