Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min dreng har adidas superstar..
Line - med 2 boblinger skriver: Min dreng har adidas superstar..
Sys de er fede men de virker bare enormt stive i sålen... og det bryder jeg mig ikke om til børn. Jeg vil gerne have min dreng skal kunne gå ordentligt. Har selv kigget på mange af de smarte sko. Men sålene er alt for stive.
MorDk skriver: Sys de er fede men de virker bare enormt stive i sålen... og det bryder jeg mig ikke om til børn. Jeg vil gerne have min dreng skal kunne gå ordentligt. Har selv kigget på mange af de smarte sko. Men sålene er alt for stive.
Synes ikke de små størrelser er så stive i det.. Min dreng går bedre i hans superstar end han går i f.eks superfit og ecco..
Line - med 2 boblinger skriver: Synes ikke de små størrelser er så stive i det.. Min dreng går bedre i hans superstar end han går i f.eks superfit og ecco..
Det er jo også forskelligt Men det er herre fede til børn sys jeg
MorDk skriver: Det er jo også forskelligt Men det er herre fede til børn sys jeg
De er så fede.. Herhjemme har både jeg, min mand og nu også drengen adidas superstar.. Jeg kan ikke gå i andet.. Og det kan min mand nærmest heller ikke.. Så mon ikke også at lillebror skal have et par bløde adidas skind futter når den tid kommer.. Hihi
Vi har købt disse 3 par til Mike her i foråret/sommer
khaleesi skriver: Vi har købt disse 3 par til Mike her i foråret/sommer
Dette er forårs sko og gummistøvler til både den store og lille...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128