Vis mig jeres børnsko:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2013

jeanne-skat

'''

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

MorDk

Tauf skriver:

De er fine især converes skoen:-)

Som så ikke er Converse hihi

Anmeld

16. april 2013

MyLove E

B&J skriver:

den er heller ikke så meget mig, men Daniel syntes den var super flot også min kæreste sååå jaaa ikke altid kun min mening

Jeg tror Elias syntes alle sko er fine:-) min mor og jeg kigge på nogen.med lys i. Men tro jeg ikke går for dreng vil bare rende rundt om sig selv og sige lys lys.. Det er det sidste nye ord:-)

Anmeld

16. april 2013

B&J

Tauf skriver:

Jeg tror Elias syntes alle sko er fine:-) min mor og jeg kigge på nogen.med lys i. Men tro jeg ikke går for dreng vil bare rende rundt om sig selv og sige lys lys.. Det er det sidste nye ord:-)

de er også seje når der er lys i

Anmeld

16. april 2013

MyLove E

MorDk skriver:

Som så ikke er Converse hihi

Nå nå men de ligner:-):-)

Anmeld

16. april 2013

MortilElias2010

Vi køre stadig vinterstøvler her hjemme. Men skulle jo gerne til at skifte. Men ved ikke hvad jeg skal købe. Vi har købt nogle kondi sko men tror bare mest det bliver til gå i byen sko:-)

Jeg vil gerne se jeres børns forårssko :-)

Vi har netop købt nye sko til Elias i str. 25 1/2 - skønne farver og så er de lette som fnug så han stormede frem og tilbage i butikken og afsted det gik. Han bruger så gummistøvler i børnehaven men kan dog sagtens have dem på derover om morgenen men helt legeplads-materiel er de ikke pt. Og jeg som ellers går stærkt ind for at tøj og sko er brugsting  Så syntes jeg godt de må beholde farven en uges tid endnu  Vi købte dem i Bitte Sko i Tørring til en fin pris. Dvs. ikke alverden  Husker ikke det eksakte beløb - og fik 50kr i rabat så tror det blev 345kr  Skattefar var venlig igen i år, såeh 

Anmeld

16. april 2013

L&V

Tauf skriver:

Vi køre stadig vinterstøvler her hjemme. Men skulle jo gerne til at skifte. Men ved ikke hvad jeg skal købe. Vi har købt nogle kondi sko men tror bare mest det bliver til gå i byen sko:-)

Jeg vil gerne se jeres børns forårssko :-)

Jeg har små sko fetish så laura har mange sko men her er dem hun bruger lige nu
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. april 2013

MortilElias2010

Ja hurra her kommer så billedet 

Anmeld

16. april 2013

emsaroto

Jeg har købt 4 forskellige til Oskar ..
Han kan godt selv lide at vælge med, til hvilken han skal have på ..

Anmeld

16. april 2013

ano14316

Tauf skriver:

Dem vil jeg også ha:-):-):-):-):-)

Det er "desværre" sidste års model, så er ikke sikker på at man kan få dem mere.. men den nye er satme også lækker.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.