Skal man betale for faren overnatter på patienthospitalet ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2013

LilleChelle

Jeg fødte på OUH, og blev indlagt på D1 (barselsgangen) og der var min kæreste indlagt sammen med os alle dage og havde en seng ved siden af os. 

- Han betalte ingenting, men var ikke garanteret mad som jeg var. Men det var kun en enkelt gang ud af de tre aftener vi var der, der ikke var nok mad til fædrene. 

På patienthotellet koster det penge at være og man skal selv bede om hjælp. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

M (:

banana3 skriver:

Det er da en del at skulle af med! Han er da blevet lige så meget forældre som jeg er ? Tager da som en selvfølge at vi begge skal være der og få så meget info og viden med os videre !

Men sådan ser sundhedsvæsenet desværre ikke på det.. 

Her blev kæresten sendt hjem kl. 04 om morgenen, som jeg havde født kl. 23.24, fordi "der ikke var plads" på barselsgangen  - han måtte ikke sidde resten af natten og sove i stolen ved siden af, fordi vi skulle dele stue med en selvvalgt enlig mor, som var ligeglad med at han var der.. 

Anmeld

16. april 2013

banana3

Laver lige et fæles svar her istedet

Jeg forventer bestemt at der er plads til mit barns far! han er blevet lige så meget forældre som jeg er, og vi ser det da som en fællesstart. Betalingen er en ting, men synes det er for dårligt at man skal betale for at han sover hos sit eget barn. Mad kan jeg så godt forstå at han selv skal betale.. Hvor længe lå i på sygehuset?

Anmeld

16. april 2013

banana3

M (: skriver:

Men sådan ser sundhedsvæsenet desværre ikke på det.. 

Her blev kæresten sendt hjem kl. 04 om morgenen, som jeg havde født kl. 23.24, fordi "der ikke var plads" på barselsgangen  - han måtte ikke sidde resten af natten og sove i stolen ved siden af, fordi vi skulle dele stue med en selvvalgt enlig mor, som var ligeglad med at han var der.. 

Det synes jeg godt nok er for dårligt !!!! Hold nu helt op!!!

Anmeld

16. april 2013

Chevro

banana3 skriver:

Det er da en del at skulle af med! Han er da blevet lige så meget forældre som jeg er ? Tager da som en selvfølge at vi begge skal være der og få så meget info og viden med os videre !

Vi var på barselsgangen da der ikke var plads på familieafsnittet - da 13 fødte samme dag (: og jeg havde fået akut kejsersnit, men vi blev flyttet 3 gange på 2 døgn, og Martin kunne kun være der indtil der kom en anden kvinde ind på samme stue - så ryger mændene hjem :/

Jeg var så bange hele tiden for at der kom en anden Men det er udelukkende moderen der har ret til at være der. Faderen er altid ekstra.

Medmindre noget er helt galt, og man kommer andre steder hen, er det sikkert de kan blive,

Anmeld

16. april 2013

banana3

LilleChelle skriver:

Jeg fødte på OUH, og blev indlagt på D1 (barselsgangen) og der var min kæreste indlagt sammen med os alle dage og havde en seng ved siden af os. 

- Han betalte ingenting, men var ikke garanteret mad som jeg var. Men det var kun en enkelt gang ud af de tre aftener vi var der, der ikke var nok mad til fædrene. 

På patienthotellet koster det penge at være og man skal selv bede om hjælp. 

Hvor længe er man på barselsgangen ?

Anmeld

16. april 2013

M (:

banana3 skriver:

Det synes jeg godt nok er for dårligt !!!! Hold nu helt op!!!

Vi var helt ærligt også rystede over den behandling.. 

Anmeld

16. april 2013

Chevro

banana3 skriver:

Laver lige et fæles svar her istedet

Jeg forventer bestemt at der er plads til mit barns far! han er blevet lige så meget forældre som jeg er, og vi ser det da som en fællesstart. Betalingen er en ting, men synes det er for dårligt at man skal betale for at han sover hos sit eget barn. Mad kan jeg så godt forstå at han selv skal betale.. Hvor længe lå i på sygehuset?

Det er maden du betaler for :-)

Anmeld

16. april 2013

banana3

Chevro skriver:

Vi var på barselsgangen da der ikke var plads på familieafsnittet - da 13 fødte samme dag (: og jeg havde fået akut kejsersnit, men vi blev flyttet 3 gange på 2 døgn, og Martin kunne kun være der indtil der kom en anden kvinde ind på samme stue - så ryger mændene hjem :/

Jeg var så bange hele tiden for at der kom en anden Men det er udelukkende moderen der har ret til at være der. Faderen er altid ekstra.

Medmindre noget er helt galt, og man kommer andre steder hen, er det sikkert de kan blive,

Det synes jeg virkelig lyder mærkeligt! Tænker at man som nybagte forældre har brug for hinanden og brug for at begge lytter og lære

Anmeld

16. april 2013

banana3

Chevro skriver:

Det er maden du betaler for :-)

Okay, så i den 200-250 er der overnatning OG mad?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.