vil gerne videre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen snak med ham om hvad han føler ved jo heller ikke hvor længe det har stået på hvor i har "boede sammen" måske er han bare ikke klar, han er jo ikke så gammel, og har jo hele livet foran sig... og måske vil han gerne bo med dig bare ikke NU

det kan nemt ske, ja .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

Jupiter

Jeg er enig med alle de andre gode råd du har fået, men vil da lige give et besyv med 

Hvis ikke det her snak virker - så prøv lidt omvendt psykologi:

Begynd at kigge på nogle lækre lejligheder, tal om hvilke fede møbler du vil have, og hvordan du vil holde veninde-hygge-aftener osv.

Vis ham at du altså mener det seriøst med at flytte hjemmefra, og at du godt ved at du måske må affinde dig med at det bliver alene.

Men gør det i positiv stemning - så bliver han måske opmærksom på at han ikke er hele din verden, og måske lidt jaloux hvis han er den type.

Hvem ved, det kan være han tænker "Ej, så må hun hellere flytte ind her, så jeg ikke mister hende til en masse nyt og bedre" 

Anmeld

16. april 2013

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Jeg er enig med alle de andre gode råd du har fået, men vil da lige give et besyv med 

Hvis ikke det her snak virker - så prøv lidt omvendt psykologi:

Begynd at kigge på nogle lækre lejligheder, tal om hvilke fede møbler du vil have, og hvordan du vil holde veninde-hygge-aftener osv.

Vis ham at du altså mener det seriøst med at flytte hjemmefra, og at du godt ved at du måske må affinde dig med at det bliver alene.

Men gør det i positiv stemning - så bliver han måske opmærksom på at han ikke er hele din verden, og måske lidt jaloux hvis han er den type.

Hvem ved, det kan være han tænker "Ej, så må hun hellere flytte ind her, så jeg ikke mister hende til en masse nyt og bedre" 

hehe, jeg tror faktisk, det vil have den bedste virkning med omvendt psykologi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.