hvordan fandt i ud af med jeres kæreste, i skulle flytte sammen? hvor længe havde i været sammen? aftalte i det, eller skete det stille og rolig?
min kæreste og jeg fandt sammen da vi var femten, for fire år siden. vi har været sammen i weekender og ferier. jeg bor stadigvæk hjemme, og min kæreste gør på en måde også, men alligevel ikke.
jeg vil gerne videre fra at være sammen i weekender, til at flytte sammen. jeg vil gerne opbygge "vores eget liv" sammen. tage næste skridt i vores forhold. men hvordan?
vi har snakket lidt om det. overfor mig har han sagt, der nok går lang tid før vi flytter sammen. men når vi sidder sammen med fx hans venner, og de har spurgt, om vi så snart flytter sammen, har han sagt "det må vi lige se på" og fået det til at lyde som om, vi snart flytter sammen.
vi har været sammen den sidste måned hos ham, hvor jeg bare har kørt ham på arbejde om morgenen og taget bilen i skole. det har gået rigtig godt, at vi har været sammen 24/7. så jeg er ikke i tvivl om, det stadigvæk ville gå, hvis vi flyttede sammen.
i går prøvede jeg at stikke lidt til ham. jeg sagde, på en fedtende måde "skal vi ik sove sammen til imorgen, til onsdag, til torsdag......" så grinte han og sagde "vil du gerne have, vi flytter sammen?" og smilte. jeg sagde selvfølgelig ja, men det svarede han ikke på.
jeg tror ikke rigtig, han har lyst til, vi skal flytte sammen. men må ærligt indrømme, jeg snart bliver træt af, at skulle være sammen "kun i weekenderne og ferier" .. og jeg vil snart gerne flytte hjemmefra selv. og jeg ved næsten med mig selv, hvis jeg flytter i lejlighed, så gider jeg ikke at skulle betale huslejen i den, hvis vi alligevel altid er hos ham. det giver ikke nogen mening. vi er nemlig altid hjemme hos ham, i hans hus.
hvordan får man lige bragt emnet på banen? hvordan bliver man lige enige om, at det skal være nu? jeg vil rigtig gerne skabe et liv sammen med ham, hvor vi kun er ham og jeg. vi elsker hinanden og har det rigtig godt sammen, vi mangler bare det næste skridt...