Rigtig god hjælp til selvhjælpstråd
Find selv problemerne og sæt ord på, hvordan du selv løser dem... 

Jeg hader at....
- Jeg stadig bider negle i en alder af 36 år!! Jeg vil en gang for alle stoppe ved at pleje mine negle med creme og fil og først ligge klar lak på. Vil finde et flot billede på nettet af de flotte negle, jeg vil nå frem til.
- Min skeptis med om jeg er god nok til de ambitioner, jeg har. Jeg vil tale med en bestemt person om mine ambitioner passer til mine evner.
- Jeg altid skal spare. Vi har en rigtig fin indtægt, men synes altid pengene er mærket til et ell andet nødvendigt. Er som altid igang med at betale lån ud og det går også den rigtige vej.
- At jeg nogle gange tager ting alt for nært. Jeg er igang med at lære mig selv at ligge det fra mig. Når folk siger noget til mig og jeg mærker knuen i maven, er det MIN knude, der skal arbejdes med og ikke den anden person. Det er en proces, men er kommet langt...
- At jeg ikke er kommet igang med at løbe efter vinteren endnu og har 1½ uge til, jeg skal løbe 10 km til iForm-løbet. Det kommer nok af sig selv. Elsker at løbe, men dovenskaben faldt over mig. Vil klart til næste vinter gå til Spinning 2 x ugen for at holde kondien vedlige.
- Jeg ikke bare kan æde og æde og æde, for jeg er sååå glad for mad. Er også rigtig glad for sundt mad, men det usunde smager sgu da bare en tand bedre.
- Jeg er dårlig til at få gjort rent. Er sgu ligefør her er sundhedsskadeligt at bo. Må klart lave mig en liste over ting, jeg skal lave hver dag, så det kan tages i opløbet.
- Vores græsplæne er sååå ujævn pga muldvarpskud. Må prøve igen i år at få bugt med dem med fælder.
- Jeg arbejder i weekender og helligdage. Det er heldigvis kun hver 3. weekend og kun 4 helligdage om året pga min arbejdsplads er dette lavet. Går dog stadig efter et job/stilling uden weekender og helligdage.
- Jeg ikke er ret social og god til at komme ud bladt vennerne. Vil klart arrangere flere kom-sammener. Både med og uden mand/børn.
Anmeld