AnneMaria skriver:
Saa et program i dag der hed det - bare paa Engelsk.
De skrev 10 ting de hadede om dem selv. Og saa gjorder de noget ved det, som fik dem til at foele sig meget bedre, med dem selv.
syntes det er en god ide. Tror jeg vil proeve, skal i vaere med?
1. Hader at jeg ser for meget fjernsyn
(fx. lave en regl om at der kun er TV efter aftensmad.)
2. Jeg hader at jeg ikke har en mindre laar
(fx. lave oevelser hver dag, som traener laarene.)
3) Hader at jeg aldrig kan huske foedselsdage
(Fx. koeb en kalender og skrive dem alle op)
4) Jeg hader at jeg klistre saa meget paa min mand
(fx. lave flere ting alene og veninder.)
5) hader at jeg ikke goer mere rent
(fx lav en to-do liste for hver dag)
6) Jeg hader at jeg spiser for meget slik
(fx lad vaerre med at ha slik liggende i huset)
7) Jeg hader at jeg har for lidt sex
(fx hop paa manden noget mere
)
8) Jeg hader at jeg ikke kan holde live i mine planter
(fx. faa nogen tips af en gartner)
9) Hader at jeg ikke lade vaerre med at aabne min sparegris
(fx. koebe en uden hul nedenunder)
10) Hader at jeg staar for sent op... er hjemmegaarende
(fx. ligge et daglig program og saa er det bare med at faa roeven op af sengen!)
Lad mig hoere jeres
1) jeg hader at jeg er nød til at arbejde 40-50 timer om ugen (det betyder lidt tid med min søn og har ikke tiden til at træne)
2) Jeg hader at jeg altid får flip med slik og usunde til i perioder hvor jeg grov æder og så andre er jeg pisse sund og rør slet ik noget udsundt.
3) Jeg hader at jeg hurtigt bliver fustreret hvis nogen ting ikke bliver som planlagt, er en skemalagt person og kan godt li når jeg ved hvordan dagen forløber.
4) Jeg hader at jeg er gået fra en Dskål og ik kan fylde en A skål men de bliver heldigvis lavet til vinter.
5) Jeg hader at folk kommer for sent hvis man har en aftale og kan blive ret så sur/stresset, især hvis der er noget vi skal nå.
6) Jeg hader at jeg lige nu sidder på jobbet og solen skinner udenfor og jeg ik kan være ude og nyde den!
7) Jeg hader at jeg slet ikke kan leve i 10 min uden at have min mobil i nærheden, er ret afhængig af den desværre..
8) Jeg hader at jeg altid falder for de forkerte typer mænd..
9) Jeg hader at jeg ikke er bedre til skolemæssige ting og derfor ikke kan tage en højere uddannelse end den jeg har..
10) Jeg hader at jeg ikke kan glemme min første kæreste jeg var sammen med i mange år, da vi aldrig kommer til at være sammen igen