Hvor tit går i ud for at spise/bestiller mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2009

sarahb

ude og spise, måske 5 gange om måneden fo vi er meget ude og shoppe og jeg mødes tit med veninder så er d altid til frokost på en lækker cafe eller salatbar.

Vi bestiller mad måske 3 - 4 gange omm måneden. men lækre ting, salater, spyd med ris, thai. men det r kun når kødet ikk lige er kommet ud af fryseren, vi får ekstra gæster. ell hvis jeg er død træt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2009

Diana...

Hmm ca 1 gang om måneden.

Anmeld

29. juni 2009

Mira0911

Vi er aldrig ude og spise, men vi burde og gøre noget mere i det.. Vi bestiler ude og tager det med hjem...

Anmeld

29. juni 2009

Lærke90

Ja okay .
Det svinger godt nok meget og er meget forskelligt fra familie til familie.
Men rart at høre at man ikke var den eneste og fik lidt skyld følelse over at det var så "tit".
Men hva pokker lidt luksus skal man da have en gang imellem.

Anmeld

29. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Alt for tit  ... Vi er begge glade for god mad, så når vi tager os sammen til at kokkerere bliver det ofte lidt ekstravagant, og vi er desværre også slemme til at bestille udefra, men sjældent pizza / burgere, mere en menu fra "mad og musik" til 109 kr for 3 retter som bringes til døren, sushi o.lign. Man kan finde meget GOD mad på just-eat.dk her i Århus som bringes ud.

Anmeld

29. juni 2009

Miamaja

her spiser folk meget ude saa i USA spiser vi ude et par gange om ugen. som regel her
  http://www.brandyhos.com/
http://www.mccormickandschmicks.com/

eller www.freshchoice.com

eller www.olivegarden.com

Anmeld

29. juni 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Det er meget sjældent vi spiser ude, synes faktisk det er hyggeligere at spise hjemme. Pizza bestiller vi aldrig da det ikke lige er mig, og så skal man for det meste bestille for 100 kr for at bragt ud, og vi spiser kun en enkelt pizza os tre.

Anmeld

29. juni 2009

MorCamilla

Inden kasper og jeg gik fra hinanden var vi ude og spise ca en gang hver 14 dag (før jeg blev syg) derefter blev det mindre og mindre og til sidst slet ikk

Nu hvor jeg er alene med Mikkel gør vi aldrig rigtig sådan noget mere, af den ene grund at jeg ikke lige pt har oveskudet til det... Men når jeg bliver rask, så skal vi nu nok komme til det igen, Mikkel og jeg, det er jeg sikker på...

Anmeld

29. juni 2009

Tina2

Vi spiser ikke ret tit ude..... Men har meget tit gæster til spisning, og lige for tiden grill i haven... Synes det er meget hyggeligere end at spise ude:-)

Tilmed har vi ikke så nemt ved at få ungerne passet udover hos mine forældre som bor 110 km væk. Men de er nu super søde til at passe dem, og når vi så har en weekend for os selv, ja så vil vi i byen og feste:-) Og så blir det ikke altid lige til spisning ude inden......

Får dog nogle gange mad fra Sunset, da både os og ungerne elsker det:-) Men er ikke så tit.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.