Hvor tit går i ud for at spise/bestiller mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.327 visninger
19 svar
0 synes godt om
28. juni 2009

Lærke90

Ved ikke hvordan jeg helt præcist kom til at tænke på det, men blev lidt nysgerrig.

Vi er sådan set aldrig ude at spise, kun i forbindelse med valentinsdag, årsdag osv. pga. jeg har været meget nærig, når nu vi også er på su.

Men herefter jeg er blevet gravid skal jeg da lige love for at vi tager "revance"
Tror vi har været ude at spise 4 eller 5 gange i denne måned.
(Selvføgelig ikke lige dyrt hver gang.)

Måske fordi det er sommerferie og fordi der er en lille på vej og vi ikke kommer til at gøre det så meget derefter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2009

Plysbjørnen

sjældent, meget sjældent 1 måske 2 gange i året...

Anmeld

28. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
vi tager tit ud og spiser.. nok mest fordi Daniels storebror er suchef på en lækker lækker restarant på den anden side af vejen
Vi får bestemt ikke maden gratis, men rabatter der hjælper! Tror i gennesnit vi spiser ude 2-3 gange om måneden... og udover det er vi ofte hos venner og familie og spiser der, og de kommer her!
(vi elsker mad )

Anmeld

28. juni 2009

Betina88

Åhh , hos os er det nogle par gange vi bestiller mad ude fra , men det er mega sjældent vi er ude og spise ..

Anmeld

28. juni 2009

Honningblomst

Vi bestiller aldrig...synes simpelthen ikke der er noget ordenligt at betsille hernede og burger og pizza er det mest ulækre synes jeg...
Da jeg var på semi hver dag var jeg ude og spise med tøserne et par gange om ugen.
Med børnene vil jeg tro det er 3-4 gange om måneden...de synes det er super hyggeligt og det samme synes jeg.
Knus Eva..

Anmeld

28. juni 2009

Cris

Måske en gang om ugen/hver anden uge, men ikke dyrt hver gang! Ellers bliver vores punge helt tomme, da det er dyrt at spise ude i DK. Jeg elsker rigtigt pizza, fra italiener. Vi har 3 stedder i Vesterbro, tæt på vores lejlighed, som er eget af italiener. De laver de mest fantastiske pizza med dejlig ost, lækre artiskok, spinat, gorgonzola... hmmm... De er de eneste pizza, som jeg gider at spise. Efter vi fik barnet og ikke kunne komme ud så tit om aftenen at spise, har vi taget hjem så en pizza og vi sad i stuen og vi har nydt det. Det er dejligt.

Jeg skal på barsel igen nu om vinteren, men jeg glæder mig at mine børn er stor nok til at gå ud sammen som familie og spise i et eller andet spændende sted eller finde nogle dejlige stedder og spise picnic

Anmeld

28. juni 2009

lonemus

Vi spiser ude 2-3 gange om måneden, bestiller pizza ca. 1 gang om måneden.

Anmeld

28. juni 2009

Lone Jakobsen

vores svinger også meget..... men i gennemsnit er det vel engang om måneden hvor enten bare mig og manden eller os alle sammen er ude og spise. men det svinger  ligesom kvaliteten af det vi spiser.
hvor tit vi bestiller svinger også en del....på et tidspunkt var det ca 2 gange om måneden at mig og manden hentede en kebabrulle hos den lokale pizza mand.... men lige for tiden er det vist kun en enkelt gang om måneden.
vi har bare den bedste pizza mand her i byen...og ellers er jeg fuldstændig vild med den kinesiske der ligger i Herning centret.... det er bare mums

Anmeld

28. juni 2009

Vingummien

Uh er meget forskelligt, men i hvert fald en gang om måneden, er så hyggeligt, og rart ik selv at skulle stå med maden bare en enkelt aften. Men er ik lige dyrt hver gang, for det meste er det et sted hvor der er buffet, og tit til middagstid for så er der mange gange halv pris og så er Emil frisk og det hele og med.

Er nok en af dem der ik får passet mit barn for at komme ud og spise, vil hellere have ham med, så er det mere hyggeligt syntes jeg

Anmeld

28. juni 2009

Pige2009

En gang om måneden vil jeg tro.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.