En af de der dage hvor . . .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2013

pussekat

Anonym skriver:

Jeg har lyst til at kaste håndklædet i ringen og sige jeg ikke vil have børn.

men. . . 

Det er jo slet ikke det jeg mener, der er jo ikke noget jeg ønsker mig mere. Men synes simpelthen den her behandlingsverden "kvæler" mig langsomt.

Jeg synes simpelthen bare alle omkring mig bliver gravide. Bare ikke mig

Nå, måtte hvis bare ud med det.

Ha' en go' dag

hejsa
vi her kaste håndklædet i ringen nu her får min lort i dag og her være i behanling og her 11 førsøg og her også være gravid 2 gang som end i sa og en hjemmelave som være en bio så nu give vi ikke mere efter 8 år førsøg men vi her det også øvøv når pis det ikke vil lykke så vi for det lykke men her ikke mere håbet
til jer håbet det lykke for jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

Putomanen

Anonym skriver:

Det plejer heldigvis ikke at være så langtid af gangen, men nogen gange mister man godt nok alt kampgejst.

og tak for

Det er godt, at det ikke varer så længe. Men det er nu stadig skide hårdt, mens det varer. Så er det godt, at man kan skrive herinde, hvor folk virkelig kender til alle de følelser, man kan opleve.

Anmeld

16. april 2013

La´chrissen

Anonym skriver:

Ja lige præcis. Hvor ville det være nemt hvis det bare lykkedes i 1 forsøg, sikke alle de bekymringer man ville have været foruden

Og ja, det skal lykkedes før eller siden.

Tak for svar - og du har ret i at vi har fortjent det selvom det skal kæmpes for

Men tænk på alle de ting vi ikke ville kende til, hvis det hele bare kom til os uden man skulle kæmpe for det.

Anmeld

16. april 2013

Anonym trådstarter

Putomanen skriver:

Det er godt, at det ikke varer så længe. Men det er nu stadig skide hårdt, mens det varer. Så er det godt, at man kan skrive herinde, hvor folk virkelig kender til alle de følelser, man kan opleve.

Lige præcis.

Snakker godt nok med flere om det, men kan bare mærke de ikke aner hvilken kamp det er at være ufrivillig barnløs.

Jeg har været gravid før naturligt, men lykken blev revet fra mig kort tid efter. (det er sket 2 gange)

Og kan bare mærke at jeg stadig er meget ked af det.

Åhh skod altså. Godt manden snart er hjemme, det plejer at hjælpe på det hele

Anmeld

16. april 2013

Anonym trådstarter

pussekat skriver:

hejsa
vi her kaste håndklædet i ringen nu her får min lort i dag og her være i behanling og her 11 førsøg og her også være gravid 2 gang som end i sa og en hjemmelave som være en bio så nu give vi ikke mere efter 8 år førsøg men vi her det også øvøv når pis det ikke vil lykke så vi for det lykke men her ikke mere håbet
til jer håbet det lykke for jer

Åhhh det er jeg ked af at høre. Sikke en omgang i har været igennem.

Jeg  for der sker et mirakel, og at du bliver gravid

Anmeld

16. april 2013

Anonym trådstarter

La´chrissen skriver:

Men tænk på alle de ting vi ikke ville kende til, hvis det hele bare kom til os uden man skulle kæmpe for det.

Det er sandt.

Jeg prøver også hele tiden at tænke positivt. Men indimellem tager følelserne bare over.

Anmeld

16. april 2013

Putomanen

Anonym skriver:

Lige præcis.

Snakker godt nok med flere om det, men kan bare mærke de ikke aner hvilken kamp det er at være ufrivillig barnløs.

Jeg har været gravid før naturligt, men lykken blev revet fra mig kort tid efter. (det er sket 2 gange)

Og kan bare mærke at jeg stadig er meget ked af det.

Åhh skod altså. Godt manden snart er hjemme, det plejer at hjælpe på det hele

Jeg har heller ikke mødt nogen, som har kunne forstå det rigtigt, hvis de ikke selv har prøvet det. Det kan være svært for udenforstående at rumme de mørke følelser, vi nogle gange bærer rundt på.

Det er virkelig vigtigt at du giver dig selv lov til at være ked af det. Lav dig en kop te eller kaffe og hyg dig med de ting, du godt kan lide. Det er bare så vigtigt, at passe godt på sig selv.

Anmeld

16. april 2013

Anonym trådstarter

Putomanen skriver:

Jeg har heller ikke mødt nogen, som har kunne forstå det rigtigt, hvis de ikke selv har prøvet det. Det kan være svært for udenforstående at rumme de mørke følelser, vi nogle gange bærer rundt på.

Det er virkelig vigtigt at du giver dig selv lov til at være ked af det. Lav dig en kop te eller kaffe og hyg dig med de ting, du godt kan lide. Det er bare så vigtigt, at passe godt på sig selv.

Jeg har lige hygget mig med en kop Chai latte og putter med min hund

Tak for dine svar, det letter mig virkelig meget

Anmeld

16. april 2013

La´chrissen

Anonym skriver:

Det er sandt.

Jeg prøver også hele tiden at tænke positivt. Men indimellem tager følelserne bare over.

Ja dem skal der også være plads til.

Du kan lige få et lille smil her så

Et af mine "anfald" kom fordi at jeg lige havde lagt en flaske i køleskabet som så ryger ud igen, hvor jeg bare et ved at sparke den af h til mens jeg bare skriger af arrighed. og manden kigger på mig, samler den op og griner lidt, ja så hjalp han mig lige tilbage på sporet igen.
Men filmen knækker en gang i mellem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.