En af de der dage hvor . . .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
18 svar
1 synes godt om
16. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg har lyst til at kaste håndklædet i ringen og sige jeg ikke vil have børn.

men. . . 

Det er jo slet ikke det jeg mener, der er jo ikke noget jeg ønsker mig mere. Men synes simpelthen den her behandlingsverden "kvæler" mig langsomt.

Jeg synes simpelthen bare alle omkring mig bliver gravide. Bare ikke mig

Nå, måtte hvis bare ud med det.

Ha' en go' dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

men. . . 

Det er jo slet ikke det jeg mener, der er jo ikke noget jeg ønsker mig mere. Men synes simpelthen den her behandlingsverden "kvæler" mig langsomt.

Ha' en go' dag

kæmpe krammer..

håber det snart bliver jeres tur.. du er velkommen på pb..

hvis du gerne vil have en snak..

Anmeld

16. april 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

kæmpe krammer..

håber det snart bliver jeres tur.. du er velkommen på pb..

hvis du gerne vil have en snak..

Tak

Anmeld

16. april 2013

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

men. . . 

Ha' en go' dag

De dage tror jeg bestemt at vi alle sammen har, og det skal vi også have lov til!
Denne behandlingsverden kan været et rent helvede, og ja det er skide hamrende hårdt, og dét må vi også gerne sige og syntes. Bare kom ud med det, det er det allerbedste.

Kæmpe krammer til dig

Anmeld

16. april 2013

Anonym trådstarter

**Ønskebabyen skriver:

De dage tror jeg bestemt at vi alle sammen har, og det skal vi også have lov til!
Denne behandlingsverden kan været et rent helvede, og ja det er skide hamrende hårdt, og dét må vi også gerne sige og syntes. Bare kom ud med det, det er det allerbedste.

Kæmpe krammer til dig

Tusind tak

Jeg prøver at holde ud, men gud hvor er det svært.

Heldigvis er der flere gode end dårlige dage, jeg det tager godt nok på energien og kræfterne

Anmeld

16. april 2013

CroQuis

Anonym skriver:

men. . . 

Ha' en go' dag

Jeg havde det lige som dig for 14 dages tid siden.

Var bare så træt af alle de skide hormoner, ventetider og ja alle andre bliver gravide

Anmeld

16. april 2013

Putomanen

Øv, det er virkelig hårdt, når man mister alt håb for, at det skal lykkes.
Jeg tror at alle os i denne verden har prøvet det, og der er ingen trøstende ord.
Husk at give dig selv tid til at være ked af det, men sørg også for at gøre noget godt for dig selv og forkæl dig selv,. Så begynder du forhåbentlig at få det bedre.
Jeg sender dig en masse cyber

Anmeld

16. april 2013

Anonym trådstarter

Putomanen skriver:

Øv, det er virkelig hårdt, når man mister alt håb for, at det skal lykkes.
Jeg tror at alle os i denne verden har prøvet det, og der er ingen trøstende ord.
Husk at give dig selv tid til at være ked af det, men sørg også for at gøre noget godt for dig selv og forkæl dig selv,. Så begynder du forhåbentlig at få det bedre.
Jeg sender dig en masse cyber

Det plejer heldigvis ikke at være så langtid af gangen, men nogen gange mister man godt nok alt kampgejst.

og tak for

Anmeld

16. april 2013

La´chrissen

Det er en evig lang rutchebanetur man er på, når man ønsker sig det så meget. Og ja det ene øjeblik tænker man, hvordan ville det så være uden børn og igen tænker man det er sgu også så uretfærdigt, at ALLE andre bliver gravid. Der er facebook virkelig god til at gnide salt i såret, hvor dem man ikke lige havde regnet med skulle have børn nu er gravide.
Så det er en følsesnæssig kamp.

Så du får lige en kæmpe krammer med på vejen, det skal nok lykkes vi er bare nogle der skal kæmpe lidt mere, men derfor har vi stadig fortjent vores ønskebarn.

Anmeld

16. april 2013

Anonym trådstarter

La´chrissen skriver:

Det er en evig lang rutchebanetur man er på, når man ønsker sig det så meget. Og ja det ene øjeblik tænker man, hvordan ville det så være uden børn og igen tænker man det er sgu også så uretfærdigt, at ALLE andre bliver gravid. Der er facebook virkelig god til at gnide salt i såret, hvor dem man ikke lige havde regnet med skulle have børn nu er gravide.
Så det er en følsesnæssig kamp.

Så du får lige en kæmpe krammer med på vejen, det skal nok lykkes vi er bare nogle der skal kæmpe lidt mere, men derfor har vi stadig fortjent vores ønskebarn.

Ja lige præcis. Hvor ville det være nemt hvis det bare lykkedes i 1 forsøg, sikke alle de bekymringer man ville have været foruden

Og ja, det skal lykkedes før eller siden.

Tak for svar - og du har ret i at vi har fortjent det selvom det skal kæmpes for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.