Jayy forår!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
bøllen skriver:

Ja når bare den skinner syntes der har været koldt de sidste par dage.

drivhus er min mand store ønske og kartofler men vil ikke afgive mine højbede med jordbær

Vi elsker vores drivhus! Der er altid mange flere tomater end vi selv ka nå at spise, så de er gode værtindegaver! Agurker i massevis, så vi ka sylte osv, det er bare lækkert. Også er der alle de forskellige krydderurter, vindruer osv man ik ka undvære! Vi nedlage vores højbed til fordel for et gungestativ med ruschebane. Det syntes thea ligesom var lidt sjover!  Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

bøllen

StineW79 skriver:

Vi elsker vores drivhus! Der er altid mange flere tomater end vi selv ka nå at spise, så de er gode værtindegaver! Agurker i massevis, så vi ka sylte osv, det er bare lækkert. Også er der alle de forskellige krydderurter, vindruer osv man ik ka undvære! Vi nedlage vores højbed til fordel for et gungestativ med ruschebane. Det syntes thea ligesom var lidt sjover!  Vh stine

Ej bliver en anelse misundelig  Ja ja ved godt det er en grim ting. Men ELSKER tanken om at producere selv

syntes hun det forstår jeg ikke.

her bad jeg om et gynge stativ, fik først en sandkasse med tag på. Derefter et kæmpe hus på stolper. Men ingen gyngestativ. Hurra for tømrer i huset.

hmm måske jeg skulle overveje det drivhus

Anmeld

16. april 2013

StineW79

bøllen skriver:

Ej bliver en anelse misundelig  Ja ja ved godt det er en grim ting. Men ELSKER tanken om at producere selv

syntes hun det forstår jeg ikke.

her bad jeg om et gynge stativ, fik først en sandkasse med tag på. Derefter et kæmpe hus på stolper. Men ingen gyngestativ. Hurra for tømrer i huset.

hmm måske jeg skulle overveje det drivhus

Ja vi har haft gyngestativ siden thea var 2 år, ohuhun spørg nærmes hver dag om ik vi ska ud på hendes legeplads og lege, så det var helt sikkert en bedre invistering, set fra hendes side

Hvis du nu køber et par gynger, så ka det være han endelig får bygget gyngestativet. Og ellers må du true hans faglige stolthed, med at hvis ik han ka bygge en, må du jo ud og købe en

Vi ville i hvert fald være kede af at undvære vores drivhus!! Det er virkelig bare hyggeligt at ha alt det grønne selv! Vh stine

Anmeld

16. april 2013

Moma

StineW79 skriver:

Så ka man da håbe det forsvinder igen når du har født  Vh stine

Hov - er ikke gravid  Det kom under den sidste graviditet. 

Nå men det var jo slet ikke det din tråd skulle handle om

Anmeld

16. april 2013

Moma

16. april 2013

StineW79

Moma skriver:

Hov - er ikke gravid  Det kom under den sidste graviditet. 

Nå men det var jo slet ikke det din tråd skulle handle om

Hov læste lige dit svar igen, og ka godt se nu at der stå en graviditet. Det er da meget rart lige at få på det rene, så der ik opstår uheldige rygter, hvis der er nogen herinde du kender vh stine

Anmeld

16. april 2013

Loa

Yeah!!!

Det er bare SÅ fantastisk at tage afsted om morgenen i ballerina og forårs jakke, ingen halstørklæde og hue eller noget...

Skøøøøøøønno!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.