Jayy forår!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
16 svar
4 synes godt om
15. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her de sidste par dage, er foråret virkeligt sat ind, her hos os!

I går var vi ude og gå en dejlig lang tur fyldt med fuglesang, fodre svaner og ænder, så et par humlebier og i dag fandt jeg den første mariehøne. Jayy så ved man det er forår Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

Moma

Ja det er godt nok skønt! Men må indrømme, at jeg har lidt blandede følelser omkring det. Jeg er allerede sat til af høfeber - men det varer nok kun ca 3 uger, og så kan jeg NYDE det. 

Ej håber ikke, jeg er en alt for stor lyseslukker 

Anmeld

15. april 2013

bøllen

Her er solen dukket frem sidst på dagen, har plantet blomster i mine krukker. Minder om forår / sommer håber vejret snart kommer ( for at blive )

Anmeld

15. april 2013

StineW79

Moma skriver:

Ja det er godt nok skønt! Men må indrømme, at jeg har lidt blandede følelser omkring det. Jeg er allerede sat til af høfeber - men det varer nok kun ca 3 uger, og så kan jeg NYDE det. 

Ej håber ikke, jeg er en alt for stor lyseslukker 

Ja her er jeg noget spændt på om min høfeber også snart sætter ind, men håber det godt nok ik for jeg ammer stadig, og vil helst ik tá piller så længe jeg ammer. Har været så heldig ik begge mine graviditeter at min høfeber er forsvundet, for ellers plejer jeg at få en sprøjte for det! 

Men det er vist også den eneste ulempe jeg ka komme på!!  Vh stine

Anmeld

15. april 2013

StineW79

bøllen skriver:

Her er solen dukket frem sidst på dagen, har plantet blomster i mine krukker. Minder om forår / sommer håber vejret snart kommer ( for at blive )

Ja solen er bare så dejlig lun allerede! 

Det er vist også ved at være plante ud tid! Tror snart vi ska ha gjort drivhuset klar!!

Min svigermor har også lige plantet kartofler ud i spande. Overvejer om vi ska gi det et forsøg i år! Vh stine

Anmeld

15. april 2013

Moma

StineW79 skriver:

Ja her er jeg noget spændt på om min høfeber også snart sætter ind, men håber det godt nok ik for jeg ammer stadig, og vil helst ik tá piller så længe jeg ammer. Har været så heldig ik begge mine graviditeter at min høfeber er forsvundet, for ellers plejer jeg at få en sprøjte for det! 

Men det er vist også den eneste ulempe jeg ka komme på!!  Vh stine

Ja helt klart den eneste ulempe. Min høfeber kom først i forbindelse med en graviditet. 

Anmeld

15. april 2013

VIPpigen

Mariehønsene har været her længe, de dukkede op for tror hvertfald 3-4 uger siden i vores have....

sommerfugle har jeg spottet 3 af nu, de 2 af dem var gule, så satser på en god sommer

Anmeld

15. april 2013

bøllen

StineW79 skriver:

Ja solen er bare så dejlig lun allerede! 

Det er vist også ved at være plante ud tid! Tror snart vi ska ha gjort drivhuset klar!!

Min svigermor har også lige plantet kartofler ud i spande. Overvejer om vi ska gi det et forsøg i år! Vh stine

Ja når bare den skinner syntes der har været koldt de sidste par dage.

drivhus er min mand store ønske og kartofler men vil ikke afgive mine højbede med jordbær

Anmeld

15. april 2013

StineW79

Moma skriver:

Ja helt klart den eneste ulempe. Min høfeber kom først i forbindelse med en graviditet. 

Så ka man da håbe det forsvinder igen når du har født  Vh stine

Anmeld

15. april 2013

StineW79

VIPpigen skriver:

Mariehønsene har været her længe, de dukkede op for tror hvertfald 3-4 uger siden i vores have....

sommerfugle har jeg spottet 3 af nu, de 2 af dem var gule, så satser på en god sommer

Årh glæder mig til der kommer sommerfugle her! Satser godt nok også på en ordenlig sommer, ovenpå den her lange kolde vinter! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.