mislyd på hjertet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2013

Janni.

Chraz skriver:

Emma virker heller ikke påvirket overhovedet.. Så jeg blev meget overrasket over at få sådan en besked.. Men han sagde at så længe hun fungerede normalt var der ingen grund til at bekymre sig.

Det samme sagde vores læge, så vi er ikke så bekymret, men vi tænker da lidt over det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

Mette.

Chraz skriver:

Hej piger

Jeg har lige været ved lægen med min datter fordi hun har øjenbetændelse.. Hun er forkølet samtidig og fordi hun får en astma maske ville han gerne lytte på hende.. Lungerne lyder fint, men han finder en mislyd på hendes hjerte.. Han forsikrer mig om at der ikke er grund til bekymring fordi hun fungerer normalt, men han vil gerne have vi lige kommer igen med hende når forkølelsen er væk.. 

Jeg kan selvfølgelig ikke lade være med at bekymre mig, for tænk nu hvis der faktisk er noget galt med hende?!

Er der nogle af jer andre der har haft børn med mislyd uden det havde nogen betydning? 

Ja - sidste år ved den her tid var vi til 2-års undersøgelse. Lægen kunne høre en mislyd ved hjertet. Jeg er helt vild bange de 4 uger vi ventede på at komme til en ultralydsscanning på Skejby - heldigvis var der intet galt. Det ser vidst af og til og oftest er det "bare" lyden, som der ikke er noget i.

Min datter er også helt normalt fungerende og med masser af krudt bag i.

Anmeld

15. april 2013

Faith

Min søn på knap 3 har en mislyd på hjertet. De oplevede det da han var helt spæd og han blev skannet. Det viste sig at han har et hul mellem ventriklerne.

Det har som sådan ingen betydning, men han bliver fulgt med skanninger i Skejby. Hullet kan lukke sig af sig selv, men det sker oftest inden de er 1 år gamle, så de tror ikke hans lukker sig. Det skal højst sandsynligt lukkes operativt når han bliver lidt ældre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.