mislyd på hjertet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.956 visninger
12 svar
1 synes godt om
15. april 2013

Chraz

Hej piger

Jeg har lige været ved lægen med min datter fordi hun har øjenbetændelse.. Hun er forkølet samtidig og fordi hun får en astma maske ville han gerne lytte på hende.. Lungerne lyder fint, men han finder en mislyd på hendes hjerte.. Han forsikrer mig om at der ikke er grund til bekymring fordi hun fungerer normalt, men han vil gerne have vi lige kommer igen med hende når forkølelsen er væk.. 

Jeg kan selvfølgelig ikke lade være med at bekymre mig, for tænk nu hvis der faktisk er noget galt med hende?!

Er der nogle af jer andre der har haft børn med mislyd uden det havde nogen betydning? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

De3Guldklumper

Chraz skriver:

Hej piger

Jeg har lige været ved lægen med min datter fordi hun har øjenbetændelse.. Hun er forkølet samtidig og fordi hun får en astma maske ville han gerne lytte på hende.. Lungerne lyder fint, men han finder en mislyd på hendes hjerte.. Han forsikrer mig om at der ikke er grund til bekymring fordi hun fungerer normalt, men han vil gerne have vi lige kommer igen med hende når forkølelsen er væk.. 

Jeg kan selvfølgelig ikke lade være med at bekymre mig, for tænk nu hvis der faktisk er noget galt med hende?!

Er der nogle af jer andre der har haft børn med mislyd uden det havde nogen betydning? 

Jeg havde det selv som barn og det har ingen betydning haft.

Min datter har et fysiologisk hul i hjertet. Men det er ikke noget der er farligt.

Anmeld

15. april 2013

Chraz

Pylle3 skriver:

Jeg havde det selv som barn og det har ingen betydning haft.

Min datter har et fysiologisk hul i hjertet. Men det er ikke noget der er farligt.

Årh pyha! Det er jeg glad for at høre... Kan jo selvfølgelig ikke lade være med at bekymre mig selvom lægen har sagt jeg ikke skulle... Pyllermor 

Anmeld

15. april 2013

Merii

Chraz skriver:

Hej piger

Jeg har selv haft mislyd i hjertet da jeg var rigtig forkølet og hoste, blev henvist til hjertelæge og alt var normalt og Idag har jeg ingen mislyd Så jeg synes ikke du skal være bekymret da dit barn sikkert har fået lyttet på hjertet og der har der jo ikke været mislyd, tænker det er nok i forbindelse med hendes forkølelse. Håber det bedste for jer.

Anmeld

15. april 2013

Janni.

Jeg går selv med en mislyd på hjertet, det har ingen betydning for mig.

Min søn har også en mislyd som skal tjekkes på Kolding sygehus d. 23 maj. Han virker ikke påvirket af det.

Anmeld

15. april 2013

Merii

Lyttet på hjertet før skulle der stå

Anmeld

15. april 2013

De3Guldklumper

Chraz skriver:

Årh pyha! Det er jeg glad for at høre... Kan jo selvfølgelig ikke lade være med at bekymre mig selvom lægen har sagt jeg ikke skulle... Pyllermor 

Jeg var også meget nervøs især fordi jeg selv havde haft det som barn.

Men hun blev scannet på Skejby og der var så det hul men det var ikke noget som var farligt for hende.
Enten vokser hun fra det ellers også vil hun have det altid.

Anmeld

15. april 2013

Chraz

Merii skriver:

Jeg har selv haft mislyd i hjertet da jeg var rigtig forkølet og hoste, blev henvist til hjertelæge og alt var normalt og Idag har jeg ingen mislyd Så jeg synes ikke du skal være bekymret da dit barn sikkert har fået lyttet på hjertet og der har der jo ikke været mislyd, tænker det er nok i forbindelse med hendes forkølelse. Håber det bedste for jer.

Det håber jeg virkelig! Men han sagde også at det temmelig sikkert var fordi hun var så tilstoppet og forkølet som hun var.. Så håber den er væk næste gang

Anmeld

15. april 2013

Chraz

Janni. skriver:

Jeg går selv med en mislyd på hjertet, det har ingen betydning for mig.

Min søn har også en mislyd som skal tjekkes på Kolding sygehus d. 23 maj. Han virker ikke påvirket af det.

Emma virker heller ikke påvirket overhovedet.. Så jeg blev meget overrasket over at få sådan en besked.. Men han sagde at så længe hun fungerede normalt var der ingen grund til at bekymre sig.

Anmeld

15. april 2013

Chraz

Pylle3 skriver:

Jeg var også meget nervøs især fordi jeg selv havde haft det som barn.

Men hun blev scannet på Skejby og der var så det hul men det var ikke noget som var farligt for hende.
Enten vokser hun fra det ellers også vil hun have det altid.

Okay. Godt at høre det ikke er noget farligt for hende! Man kan jo ikke lade være med at gå en smule i panik når det er hjertet det drejer sig om..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.