Jeres sommerferie planer :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2013

raca

LilleChelle skriver:

Fornuftigt  
Vi er nu også begge studerende  

ja men jeg har en mand der tjæner lige precis nok til at vi betaler børnepasning selv og ingen tilskud overhovdet kan få.. + vi han køre langt efter job hver dag så vi har en del penge bundet i bil og benzin pr mdr..

samlet set vi ville få mere i rådigheds beløb hvis han kom på DP og jeg på KH... forde vi ville få det meste betalt også ikke behøvede bil..

men om 3 år har vi flere penge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

MariaKyedDK

LilleChelle skriver:

Hvad skal i i sommerferien? 

- Både ferie og en-dags ture  

I Sommerferien skal vi bare hygge os med en masse endags ture, Tivoli, bon bon land, stranden osv osv

og så skal vi nyde Hinanden Inden Lillepigen melder sin ankomst i august

Anmeld

15. april 2013

LilleChelle

raca skriver:

ja men jeg har en mand der tjæner lige precis nok til at vi betaler børnepasning selv og ingen tilskud overhovdet kan få.. + vi han køre langt efter job hver dag så vi har en del penge bundet i bil og benzin pr mdr..

samlet set vi ville få mere i rådigheds beløb hvis han kom på DP og jeg på KH... forde vi ville få det meste betalt også ikke behøvede bil..

men om 3 år har vi flere penge

Øv - men dejligt at have en mand i fast arbejde  

Godt i har noget at se frem til  

Anmeld

15. april 2013

helle85

LilleChelle skriver:

vi skal en tur i bonbonland som er fast tradition og eller skal vi bare være hjemme og hygge med tur på standen, mad pakke med i det fri, i skoven, osv hvad vi nu kan finde på. vi har ikke råd til at tage på ferie som andre, og har et barn som reager på hvis der ser alt for meget, så det plejer at være meget hyggelidt med de ting vi nu plejer at lave

Anmeld

15. april 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

-Vi skal en uge til Tyrkiet sidst i juni..
-I zoo
-I sommerhus måske
-Måske legoland

-I Fårup sommerland

-Og ellers bare nyde at have ferie

Anmeld

15. april 2013

Clisolka

LilleChelle skriver:

Jeg har ferie i uge 29+30 sammen med Bella - jeg går på barsel i uge 32 indtil videre, men det bliver nok 1-2 uger før pga. barsel. 

Indtil videre har vi ingen planer, for det er begrænset hvor meget vi kan komme rundt uden bil og med en lille pige der bliver køresyg på 5 min. (togene er lukket ned fra maj-sept., så vi skal med togbusser hvis vi skal rundt) 

Anmeld

15. april 2013

christina92

LilleChelle skriver:

Puha - skal i undvære Tiger så længe ?

Ja og jeg er lige ved at gå til over det!!

Koncerten er torsdag aften og kan også godt se det virker dumt allerede at køre hjem fredag efter så, meeeeen puuuuuh det bliver bare SÅ hårdt!

Anmeld

15. april 2013

lycly

Vi skal en uge til Norge kun med den lille nye, da min kæreste er halv nordmand og har familie deroppe. Senere på sommeren skal vi op til mine forældre i deres sommerhus sammen med begge børn

Anmeld

15. april 2013

(august)

Vi har 4 uger fredag uge 26-30.

Vi tager på kør det selv ferie med en camp-let. Først kører vi til Ungarn på en lille campingplads hvor jeg har været som barn. Efter 14 dage kører vi så enten videre til sol og varme sydpå, men hvis vejret er til det tager vi tilbage til DK og slutter med en forlænget weekend til Bornholm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.