Jeres sommerferie planer :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2013

channie-g

LilleChelle skriver:

Hvad skal i i sommerferien? 

- Både ferie og en-dags ture  

fiki julegave en rejse til sunny beach i 14 dage med alt betalt så det skal vi i uge 29-30, dog er jeg 32+0 når vi skal afsted så nu må vi se om jeg får lov at komme med:-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

smølfine

Vi tager en uge til Kerteminde og bor hos min svigermor. Hun bor lige ned til vandet, så vi skal bare slappe af og bade, spise is og spille minigolf. De to store, 8 og 9 år tager vi med i bonbon land, mens lillebror på to får lov at blive hjemme.

Resten af sommeren skal vi være hjemme og bare slappe af

Anmeld

15. april 2013

LilleChelle

channie-g skriver:

fiki julegave en rejse til sunny beach i 14 dage med alt betalt så det skal vi i uge 29-30, dog er jeg 32+0 når vi skal afsted så nu må vi se om jeg får lov at komme med:-(

Org, der er SÅÅÅ lækkert dernede. 

Jeg var dernede sammen med kæresten i sommeren 2011 Det er så lækkert og man er bare så velkommen dernede, selvom man ikke skal på druk  

GLÆD dig. 

Er det ikke først fra 35 de ikke vil have en med på flyet ?

Anmeld

15. april 2013

channie-g

LilleChelle skriver:

Org, der er SÅÅÅ lækkert dernede. 

Jeg var dernede sammen med kæresten i sommeren 2011 Det er så lækkert og man er bare så velkommen dernede, selvom man ikke skal på druk  

GLÆD dig. 

Er det ikke først fra 35 de ikke vil have en med på flyet ?

ja der er super lækkert, min mand og jeg har været der nede hvert får de sidste 9 år (med i år) så glæder mig super meget også fordi vi har lokale venner der nede vi jo så skal være samme med :-)

jo jeg må rejse til og med uge 35 i op til 4 timer, men skal stadig ha lægeudtalelser på det osv. men nu må vi se...

Anmeld

15. april 2013

LilleChelle

channie-g skriver:

ja der er super lækkert, min mand og jeg har været der nede hvert får de sidste 9 år (med i år) så glæder mig super meget også fordi vi har lokale venner der nede vi jo så skal være samme med :-)

jo jeg må rejse til og med uge 35 i op til 4 timer, men skal stadig ha lægeudtalelser på det osv. men nu må vi se...

Jeg håber i kommer afsted  

Anmeld

15. april 2013

raca

vi har vlagt at priotere at jeg får en udd. så ferie får vi råd til når jeg er færdig..

Anmeld

15. april 2013

christina92

LilleChelle skriver:

Hvad skal i i sommerferien? 

- Både ferie og en-dags ture  

Mor og far skal to dage til København til koncert, derudover står den fælles ferie på opstart i dagpleje

Anmeld

15. april 2013

LilleChelle

raca skriver:

vi har vlagt at priotere at jeg får en udd. så ferie får vi råd til når jeg er færdig..

Fornuftigt  
Vi er nu også begge studerende  

Anmeld

15. april 2013

LilleChelle

christina92 skriver:

Mor og far skal to dage til København til koncert, derudover står den fælles ferie på opstart i dagpleje

Puha - skal i undvære Tiger så længe ?

Anmeld

15. april 2013

birthee

Vi skal i sommerhus på fanø, mine forældre har sommerhus derovre, så det har vi fået lov at låne  hvis Metal har arrangementet i år, så skal vi også et smut i Legoland, det er lidt billigere hvis vi tager med dem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.