Krussedulle skriver:
Det er simpelthen også tarveligt af dine forældre, at sammenligne din situation, med 30 fætre og kusiners! 
Og din kæreste er enormt tarvelig at smide sådan en kommentar i hovedet på dig, når du bare prøver at afhjælpe jeres situation 
Det lyder som om han er ligeglad?!
Og hvis det er tilfældet, så syntes jeg at du skal tænke på dig selv, og dit barn!
Det er måske bedre at gå fra hinanden i et stykke tid, og så genskabe glæden ved at være sammen! 

Ja han er faktisk som om der ikke er noget der genere ham - men udelukkende mig der har et problem? Så det er nemlig rigtig svært at finde ud af hvordan man kan redde det.. :/
Vores barn kan helt sikkert mærke at vi ikke længere har det super godt sammen, så jeg synes det er så synd for barnet. Som selvfølgelig fortjener de bedste vi overhovedet kan give *!!
Jeg personligt ville også mene at det bedste ville være at få lidt tid hver for sig, men igen; så snart jeg prøver at fortælle og komme ud med mine følelser og fornemmelser bliver man afvist og får afvide at man ikke selv kan klare vores barn osv. :/
Anmeld