Chevro skriver:
Går ud fra du er ung?
:-)
Jeg er selv fleksjobber - og overvejede meget frivilligt arbejde, hvis jeg ikke kunne få godkendt fleksjob. Men er det ikke en mulighed? Altså frivilligt arbejde.
Så du kommer ud blandt andre og nye mennesker, får socialt samvær og i har noget at snakke om? Hvad med sport eller lign, kender ikke din situation, og ved ikke begrundelsen for det - men du må have nogle interesser eller haft nogle tidligere? Som man måske kan genskabe.
(:
Aargh ung og ung
er 27 
Jeg har snakket med min bostøtte om flexjob, og det har os været sat i værk, men så gik jeg, inden jeg skulle snakke med Jobccenteret, ned med en depression.. Så det os begrænset hvor meget jeg lige kan overskue
.. Har godt tænkt ved det skal sættes i værk igen, men jeg skal jo os kunne holde til det, så jeg ikke lige pludselig står og kan ingenting igen 
Jeg vil rigtig gerne igang med at træne igen ... og jeg er os meget motiveret for det .. men der er desværre noget der hedder Penge, som stopper mig for det :/ ...
Idag er super, så jeg håber på mit nye medicin er begyndt at virke ... Så der skal nok ske noget snart ... Ellers bliver jeg snart mere depri :/
Anmeld