Har brug for et godt råd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2013

Chevro

Går ud fra du er ung?

:-)

Jeg er selv fleksjobber - og overvejede meget frivilligt arbejde, hvis jeg ikke kunne få godkendt fleksjob. Men er det ikke en mulighed? Altså frivilligt arbejde.

Så du kommer ud blandt andre og nye mennesker, får socialt samvær og i har noget at snakke om? Hvad med sport eller lign, kender ikke din situation, og ved ikke begrundelsen for det - men du må have nogle interesser eller haft nogle tidligere? Som man måske kan genskabe.

(:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

Anonym trådstarter

Satans skriver:

Hvad med at tage med ham?

Min kæreste er også landmand, og jeg har tit taget med ham på arbejde

Smør en madpakke eller lign. og tag med ham i traktoren - ved godt at du ikke rigtig får skabt dig et større netværk, men du kommer ud af huset hvilket er en start

Det tænker jeg os på hverdag .. Men der er så mange der gerne vil med ham, Hans 2 fætre på 11 specielt ... Og det er lidt mere vigtig de er med ... 

Har os været med et par gange, det er super hyggeligt .. Men det os begrænset hvor meget jeg kan komme med. Ejeren skal jo os sig go for det

Anmeld

17. april 2013

Anonym trådstarter

Chevro skriver:

Går ud fra du er ung?

:-)

Jeg er selv fleksjobber - og overvejede meget frivilligt arbejde, hvis jeg ikke kunne få godkendt fleksjob. Men er det ikke en mulighed? Altså frivilligt arbejde.

Så du kommer ud blandt andre og nye mennesker, får socialt samvær og i har noget at snakke om? Hvad med sport eller lign, kender ikke din situation, og ved ikke begrundelsen for det - men du må have nogle interesser eller haft nogle tidligere? Som man måske kan genskabe.

(:

Aargh ung og ung  er 27

Jeg har snakket med min bostøtte om flexjob, og det har os været sat i værk, men så gik jeg, inden jeg skulle snakke med Jobccenteret, ned med en depression.. Så det os begrænset hvor meget jeg lige kan overskue .. Har godt tænkt ved det skal sættes i værk igen, men jeg skal jo os kunne holde til det, så jeg ikke lige pludselig står og kan ingenting igen

Jeg vil rigtig gerne igang med at træne igen ... og jeg er os meget motiveret for det .. men der er desværre noget der hedder Penge, som stopper mig for det :/ ...

Idag er super, så jeg håber på mit nye medicin er begyndt at virke ... Så der skal nok ske noget snart ... Ellers bliver jeg snart mere depri :/

Anmeld

17. april 2013

Satans

Anonym skriver:

Det tænker jeg os på hverdag .. Men der er så mange der gerne vil med ham, Hans 2 fætre på 11 specielt ... Og det er lidt mere vigtig de er med ... 

Har os været med et par gange, det er super hyggeligt .. Men det os begrænset hvor meget jeg kan komme med. Ejeren skal jo os sig go for det

Ja, så kan jeg godt se at der er rift om pladserne

Anmeld

17. april 2013

Anonym trådstarter

Satans skriver:

Ja, så kan jeg godt se at der er rift om pladserne

Ja nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.