Har brug for et godt råd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

811 visninger
14 svar
4 synes godt om
14. april 2013

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg er i et dilemma, jeg er simpelthen så ked af det, og aner ikke hvad jeg skal gøre ...

Jeg flyttede sammen med min kæreste for lige knap halvanden år siden. Han arbjeder som landmand, og er derfor meget ude i markerne lige pt. så er meget alene. 

Jeg tog til lægen for nogle uger siden, og havde så fået at vide jeg havde en depression, Jeg bruger meget tiden her hjemme alene, jeg kender ikke rigtig nogle her oppe af .. og føler mig enormt ensom, og ked af det ...

Mig og min kæreste har snakket om på et tidspunkt om vi skulle flytte fra hinanden, så jeg kunne komme et sted hen hvor jeg var glad ... Men jeg vil jo ikke gå fra ham ... det jo ham jeg vil være sammen med, og ik alle mulig andre, men han har bare ikke mulighed for at flytte pga. sit arbejde...

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre ... er så knust ...

Nogle der kan give et lille råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg er i et dilemma, jeg er simpelthen så ked af det, og aner ikke hvad jeg skal gøre ...

Jeg flyttede sammen med min kæreste for lige knap halvanden år siden. Han arbjeder som landmand, og er derfor meget ude i markerne lige pt. så er meget alene. 

Jeg tog til lægen for nogle uger siden, og havde så fået at vide jeg havde en depression, Jeg bruger meget tiden her hjemme alene, jeg kender ikke rigtig nogle her oppe af .. og føler mig enormt ensom, og ked af det ...

Mig og min kæreste har snakket om på et tidspunkt om vi skulle flytte fra hinanden, så jeg kunne komme et sted hen hvor jeg var glad ... Men jeg vil jo ikke gå fra ham ... det jo ham jeg vil være sammen med, og ik alle mulig andre, men han har bare ikke mulighed for at flytte pga. sit arbejde...

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre ... er så knust ...

Nogle der kan give et lille råd?

Du skal i gang med at opbygge et netværk, du skal ud af huset og dermed får du dit eget liv.
Hvordan ser det ud med arbejde? Fritidsaktiviteter?

Anmeld

14. april 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Du skal i gang med at opbygge et netværk, du skal ud af huset og dermed får du dit eget liv.
Hvordan ser det ud med arbejde? Fritidsaktiviteter?

JEg er førtidspensionist, så det er ikke nogen mulighed ;/

Og det er der problemet ligger, jeg har ikke muligghed for at komme ud blandt andre...

Anmeld

14. april 2013

lycly

Hvad med at I fortsætter med at være kærester, men bare bor hver for sig? Så kan du flytte et sted hen hvor du har mulighed for at skabe et netværk, så du ikke skal sidde hjemme alene altid

Anmeld

14. april 2013

serinasmor

Anonym skriver:

Og det er der problemet ligger, jeg har ikke muligghed for at komme ud blandt andre...

Selvom du er førtidspensionist er det tilladt at gå til sport, kor , maling, aftenskole, lære fransk osv ... Så kommer du lidt ud og får nogle kontakter

Anmeld

14. april 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Er det en socialfobi eller noget praktisk som transport, der gør, at du ikke har mulighed?

Anmeld

16. april 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Er det en socialfobi eller noget praktisk som transport, der gør, at du ikke har mulighed?

Social forbi, og da jeg har en psykisk sygdom der er i udbryd lige nu .. Så har jeg ikke overskud til at rejse i 2 timer for et par timer sammen med en veninde :/

Anmeld

16. april 2013

Anonym trådstarter

For bare et par timer ... Skulle der os stå

Anmeld

16. april 2013

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Hvad med at I fortsætter med at være kærester, men bare bor hver for sig? Så kan du flytte et sted hen hvor du har mulighed for at skabe et netværk, så du ikke skal sidde hjemme alene altid

Det har vi snakket om, men hivs jeg skal flytte bliver det enten midt - eller nordjylland, det der jeg har folk omkring mig, og han arbejder rimlig meget lige nu fordi han er i marken, så vi ville ikke kunne komme til at se hinanden alligevel

Anmeld

16. april 2013

Satans

Anonym skriver:

Det har vi snakket om, men hivs jeg skal flytte bliver det enten midt - eller nordjylland, det der jeg har folk omkring mig, og han arbejder rimlig meget lige nu fordi han er i marken, så vi ville ikke kunne komme til at se hinanden alligevel

Hvad med at tage med ham?

Min kæreste er også landmand, og jeg har tit taget med ham på arbejde

Smør en madpakke eller lign. og tag med ham i traktoren - ved godt at du ikke rigtig får skabt dig et større netværk, men du kommer ud af huset hvilket er en start

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.