Hader min kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.270 visninger
17 svar
26 synes godt om
13. april 2013

Anonym trådstarter

Han er fandeme et væmmeligt menneske. Og jeg er kun sammem med ham fordi vi har et barn sammen. Øv hvor jeg fortryder, ikke barnet men manden jeg fik det med. Ville ikke noget med det andet end "sige" det til nogen! Hader ham!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2013

Benjamins'mor

Ej men, hvorfor fanden bliver du der så?
Det er hverken sundt for dig ELLER dit barn, at bo med en du direkte hader!

Anmeld

13. april 2013

KittyCatta

Anonym skriver:

Han er fandeme et væmmeligt menneske. Og jeg er kun sammem med ham fordi vi har et barn sammen. Øv hvor jeg fortryder, ikke barnet men manden jeg fik det med. Ville ikke noget med det andet end "sige" det til nogen! Hader ham!

Hvorfor hader du ham? Hvad gør han for at du har det sådan?

Anmeld

13. april 2013

Anonym trådstarter

KittyCatta skriver:

Hvorfor hader du ham? Hvad gør han for at du har det sådan?

Han er bare så skide negativ altid og tror han er verdens omdrejningspunkt. Han har aldrig noget pænt at sige til mig. Og så er det såååå synd for ham nå han en sjælden gang imellem skal tage sig af vores barn alene. Åh hvor er han bare anstrengene altså. 

Anmeld

13. april 2013

AlberteSophie

Hm, sorry men hvad dævlen vil du spilde dit liv for?

Anmeld

13. april 2013

KittyCatta

Anonym skriver:

Han er bare så skide negativ altid og tror han er verdens omdrejningspunkt. Han har aldrig noget pænt at sige til mig. Og så er det såååå synd for ham nå han en sjælden gang imellem skal tage sig af vores barn alene. Åh hvor er han bare anstrengene altså. 

Det lyder bestemt ikke sjovt, men har I snakket sammen om det? Hvis ikke, synes jeg at I skal sætte jer ned og snakke stille og roligt.

Har han altid været sådan, eller er det noget der er startet i nyere tid?

Anmeld

13. april 2013

Muhmi

Så smid dog manden af helvedes til hvis du hader ham så meget... Det kan da ikke være rigtigt at man skal blive sammen når man ligefrem går og hader hinanden... Ud med ham, eller flyt selv, det andet er dit barn bestemt ikke tjent med...

Anmeld

13. april 2013

Anonym trådstarter

AlberteSophie skriver:

Hm, sorry men hvad dævlen vil du spilde dit liv for?

Ved det heller ikke. Men ville så gerne have det til at fungere. Men hver gang jeg prøver at få det til at fungere og holde kærligheden ved lige så bliver jeg afvist eller bebrejdet et eller andet. Det gør det nok heller ikke nemmere at jeg ikke har andre i mit liv en ham og min mor. Han har nok ret i jeg har så mange fejl siden der ikke er nogen veninder hos mig mere. Øv føler ham ødelægger mig.

Anmeld

13. april 2013

Anonym trådstarter

KittyCatta skriver:

Det lyder bestemt ikke sjovt, men har I snakket sammen om det? Hvis ikke, synes jeg at I skal sætte jer ned og snakke stille og roligt.

Ja vi har. Men han har et eller andet med at gå i selvforsvar og hidse sig op når vi skal snakke om tingene og det pisser mig bare så meget af. Kan bare mærke han går i det mode lige så snart jeg prøver at få lidt kommunikation igang. Eller også siger han at ikke orker at snakke, altså han kotter mig bare af. 

Anmeld

13. april 2013

Anonym trådstarter

KittyCatta skriver:

Han har altid haft det lidt det er bare blevet værre og værre. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.