En test i negativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Kan man regne med dem?

Altså hvis man laver den om til negative farver og så ser to streger "gælder" det så? Synes jeg kan se noget på testen, men når jeg laver den i negativ er jeg slet ikke i tvivl 

Jeg kan godt se en streg på det alm. Billede også.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2013

Tulipan

Anonym skriver:

Joo, kan jeg da  Du får lige nogle stykker 

Har du skilt en test af siden den ser sådan ud?

Krydser fingre for du har testet positivt her til morgen

Anmeld

13. april 2013

Anonym trådstarter

Anonym23 skriver:

Har du skilt en test af siden den ser sådan ud?

Krydser fingre for du har testet positivt her til morgen

Ja det har jeg  Glasset vargåeti stykket så der var revner i det og  derfor var det sværtat se resultatet 

Anmeld

13. april 2013

Tulipan

Anonym skriver:

Ja det har jeg  Glasset vargåeti stykket så der var revner i det og  derfor var det sværtat se resultatet 

Har du testet positivt nu til morgen? Tillykke

Anmeld

13. april 2013

Anonym trådstarter

Anonym23 skriver:

Har du testet positivt nu til morgen? Tillykke

Nej, stadig en utydelig streg der dog kan ses i strakt arm, men den er slet ikke blevet tydeligere 

Er nu 3 dage over tid 

Anmeld

13. april 2013

Tulipan

Anonym skriver:

Nej, stadig en utydelig streg der dog kan ses i strakt arm, men den er slet ikke blevet tydeligere 

Er nu 3 dage over tid 

Jeg har en gang haft utydelige streger, hvor jeg tabte i 5+1 og en gang haft utydelige streger der blev tydeligere, men desværre gik til i 9. uge

Alle andre måneder har der ingen streger overhovedet været

Så jeg gætter på der sker et eller andet hos dig, håber så bare på at den sætter sig fast. Den første tid er alle graviditeter jo kun biokemiske, så ta den med ro de næste par dage og lad være med at stresse for meget, og så håber vi på den sætter sig fast

Anmeld

13. april 2013

Anonym trådstarter

Anonym23 skriver:

Jeg har en gang haft utydelige streger, hvor jeg tabte i 5+1 og en gang haft utydelige streger der blev tydeligere, men desværre gik til i 9. uge

Alle andre måneder har der ingen streger overhovedet været

Så jeg gætter på der sker et eller andet hos dig, håber så bare på at den sætter sig fast. Den første tid er alle graviditeter jo kun biokemiske, så ta den med ro de næste par dage og lad være med at stresse for meget, og så håber vi på den sætter sig fast

Vil heller ikke teste mere nu, enten kommer mens inden for den næste uge eller så gør den ikke 

Anmeld

13. april 2013

baby012

Anonym skriver:

Som i lyserød streg eller grå skyggestreg? 

Som en fin utydelig lyserød streg  

Anmeld

13. april 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Vil heller ikke teste mere nu, enten kommer mens inden for den næste uge eller så gør den ikke 

Prøv at læse min tråd her 

Jeg kender kun alt for godt, det der med næsten ikke at turde håbe - og så alligevel...

(Jeg fik heller ikke mere streg ud af at teste næste morgen (en lørdag), jeg testede dog tydeligt positivt onsdag morgen.. )

Anmeld

13. april 2013

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Prøv at læse min tråd her 

Jeg kender kun alt for godt, det der med næsten ikke at turde håbe - og så alligevel...

(Jeg fik heller ikke mere streg ud af at teste næste morgen (en lørdag), jeg testede dog tydeligt positivt onsdag morgen.. )

Men kan du se stregen på mine?

Din tråd gav mig lidt ro, men jeg tør hverken tro eller håbe før jeg står med to helt tydelig streger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.