En test i negativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.710 visninger
32 svar
1 synes godt om
12. april 2013

Anonym trådstarter

Kan man regne med dem?

Altså hvis man laver den om til negative farver og så ser to streger "gælder" det så? Synes jeg kan se noget på testen, men når jeg laver den i negativ er jeg slet ikke i tvivl 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2013

AnonymMor

Anonym skriver:

Kan man regne med dem?

Altså hvis man laver den om til negative farver og så ser to streger "gælder" det så? Synes jeg kan se noget på testen, men når jeg laver den i negativ er jeg slet ikke i tvivl 

Kan du ikke prøve at ligge begge billeder ind

Anmeld

12. april 2013

Anonym trådstarter

Joo, kan jeg da  Du får lige nogle stykker 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. april 2013

Anonym trådstarter

Rinepigen skriver:

Kan du ikke prøve at ligge begge billeder ind

Hov glemte at citere dig

Anmeld

12. april 2013

AnonymMor

Anonym skriver:

Joo, kan jeg da  Du får lige nogle stykker 

Jeg kan godt ane stregen på alle billederne  

prøv igen om et par dage og se om den ikke er blevet mere positiv 

Hvor langt henne ville du være hvis det er ? jeg synes den ligner min første test og jeg er 20 uger henne idag 

Anmeld

12. april 2013

Anonym trådstarter

Rinepigen skriver:

Jeg kan godt ane stregen på alle billederne  

prøv igen om et par dage og se om den ikke er blevet mere positiv 

Hvor langt henne ville du være hvis det er ? jeg synes den ligner min første test og jeg er 20 uger henne idag 

4+1, men den er jo lige taget og det er i hvert fald ikke 4 timer siden jeg sidst var på toilettet, derfor tænker jeg at det er "okay" stregen ikke er så tydelig?

Den kom i hvert fald ind for tidsrammen, kan bare ikke finde ud af om stregen er lyserød eller om det er en grå skyggestreg 

Anmeld

12. april 2013

baby012

Forsigtigt tillykke  

jeg kan se den på alle billederne 

Anmeld

12. april 2013

AnonymMor

Anonym skriver:

4+1, men den er jo lige taget og det er i hvert fald ikke 4 timer siden jeg sidst var på toilettet, derfor tænker jeg at det er "okay" stregen ikke er så tydelig?

Den kom i hvert fald ind for tidsrammen, kan bare ikke finde ud af om stregen er lyserød eller om det er en grå skyggestreg 

Altså ud fra billederne synes jeg at der er farve i stregen og hvis den er taget her til aften så tror jeg den er god nok, da man oftes tester bedst på morgen urin  

Anmeld

12. april 2013

Trinebaby

Anonym skriver:

Kan man regne med dem?

Sådan så mine også  ud og er 15 uger prøv oom nogen dage

Anmeld

12. april 2013

Anonym trådstarter

Rinepigen skriver:

Altså ud fra billederne synes jeg at der er farve i stregen og hvis den er taget her til aften så tror jeg den er god nok, da man oftes tester bedst på morgen urin  

Har også gemt en til imorgen tidlig, men skulle jo lige prøve 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.