Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LR85 skriver: Det kan jeg godt forstå. vi har KÆMPET med den store fra han var 10 måneder til 2 år, men derfra fik vi indkørt nogen gode rutiner. Men tænker, et barn på snart 3, forstår jo ret meget. kan du ikke bare sige 'nu stopper du, godnat!' -jeg ved ikke, han jo kun prøvet den ene på 3 år og jeg siger bare at nu stopper han med fis og ballade, godnat. Og så går jeg ind i stuen.
Det kan jeg godt forstå.
vi har KÆMPET med den store fra han var 10 måneder til 2 år, men derfra fik vi indkørt nogen gode rutiner.
Men tænker, et barn på snart 3, forstår jo ret meget.
kan du ikke bare sige 'nu stopper du, godnat!' -jeg ved ikke, han jo kun prøvet den ene på 3 år og jeg siger bare at nu stopper han med fis og ballade, godnat. Og så går jeg ind i stuen.
Nej det kan jeg desværre ikke han har temp. og han flipper skråt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MorDk skriver: Nej det kan jeg desværre ikke han har temp. og han flipper skråt.
Baby2påvej skriver: Vi har den tøsede udgave på 2.6 år F*ck hun kan skrige og være stædig.
Vi har den tøsede udgave på 2.6 år F*ck hun kan skrige og være stædig.
SUK!
MorDk skriver: SUK!
Baby2påvej skriver: Jaaaaarh !!! Lokker altid min søster på besøg når Martin ikke er hjemme til putning.Er så glad for at jeg bare skal amme når hun skal puttes
Jaaaaarh !!! Lokker altid min søster på besøg når Martin ikke er hjemme til putning.Er så glad for at jeg bare skal amme når hun skal puttes
JA det er ikke fedt at være alene om det ihvertfald.... SUK!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128