jannilaursen skriver:
D 13/6 føde jeg min dejlige lille prinsesse .. 2 dagen beygnder hun at få nogen anfald hvor hun trækker armene op til hovede og rykker i benene . hun bliver helt rød lilla i hovede og får blå læber og trækker ikke vejret i et godt stykke tid ..
vi blev indlagt og var der i en uge men sygeplejeskerne kunne ikke finde ud af hvad det var og da hun ikke havde haft flere blev vi sendt hjem .. igår den 26/6 fik hun 3 igen og vi blev indlagt igen. men de ved stadig ikek hvad det er ...
Er der nogen der har prøvet det samme ??? ..

Hejsa ...
Inde på facebook er jeg med i en støtegruppe, hvor en lille bebs, havde akkurat det samme med kramper, som de ikke kunne finde ud af hvad var, de har så fundet ud af at det er menigitis nu, og han er i bedring, men det er selvølgelig en lang process, her er linket til gruppen:
http://www.facebook.com/profile.php?id=522850249&ref=profile#/group.php?gid=100031144993Det er selvfølgelig ikke for at skræmme dig jeg skriver det

, men kom i tanke om gruppen med det samme jeg så dit indlæg ... ved ikke om de har tjekket ham for om det kan være det?
Knus
Anmeld