krampe anfald ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2009

Ox.

jannilaursen skriver:

D 13/6 føde jeg min dejlige lille prinsesse .. 2 dagen beygnder hun at få nogen anfald hvor hun trækker armene op til hovede og rykker i benene . hun bliver helt rød lilla i hovede og får blå læber og trækker ikke vejret i et godt stykke tid ..
vi blev indlagt og var der i en uge men sygeplejeskerne kunne ikke finde ud af hvad det var og da hun ikke havde haft flere blev vi sendt hjem .. igår den 26/6 fik hun 3 igen og vi blev indlagt igen. men de ved stadig ikek hvad det er ...

Er der nogen der har prøvet det samme ??? .. 

Hejsa ...

Inde på facebook er jeg med i en støtegruppe, hvor en lille bebs, havde akkurat det samme med kramper, som de ikke kunne finde ud af hvad var, de har så fundet ud af at det er menigitis nu, og han er i bedring, men det er selvølgelig en lang process, her er linket til gruppen:

http://www.facebook.com/profile.php?id=522850249&ref=profile#/group.php?gid=100031144993

Det er selvfølgelig ikke for at skræmme dig jeg skriver det , men kom i tanke om gruppen med det samme jeg så dit indlæg ... ved ikke om de har tjekket ham for om det kan være det?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2009

Mca<3

jannilaursen skriver:

for Epilepsi .. mener det staves sådan. selvom de ikke ved om det er det hun fejler

Men hvis det virker er det måske det ??
Det kan jo heldigvis klares med god medicinering

Anmeld

6. juli 2009

jannilaursen

SussieOx skriver:

Hejsa ...

Inde på facebook er jeg med i en støtegruppe, hvor en lille bebs, havde akkurat det samme med kramper, som de ikke kunne finde ud af hvad var, de har så fundet ud af at det er nu, og han er i bedring, men det er selvølgelig en lang process, her er linket til gruppen:

http://www.facebook.com/profile.php?id=522850249&ref=profile#/group.php?gid=100031144993

Det er selvfølgelig ikke for at skræmme dig jeg skriver det , men kom i tanke om gruppen med det samme jeg så dit indlæg ... ved ikke om de har tjekket ham for om det kan være det?

Knus

Tak ..
hun har ikke det der det er hun blevet tjekket for :/

Anmeld

6. juli 2009

jannilaursen

Tanja.. skriver:

Men hvis det virker er det måske det ??
Det kan jo heldigvis klares med god medicinering

det kan godt være .. hun skal i en MR scanner i morgen. håber ike der er noget ..
Hun er kommet over i en vugge i dag og fået en trådløs ting ¨på så jeg har fået hende ned på stuen. det var dælme dejligt

Anmeld

6. juli 2009

Mca<3

jannilaursen skriver:

det kan godt være .. hun skal i en MR scanner i morgen. håber ike der er noget ..
Hun er kommet over i en vugge i dag og fået en trådløs ting ¨på så jeg har fået hende ned på stuen. det var dælme dejligt

Årh ja det må være dejligt at have hende hos dig  Håber scanningen går godt

Anmeld

6. juli 2009

Ox.

jannilaursen skriver:

Tak ..
hun har ikke det der det er hun blevet tjekket for :/

Det var godt hun ikke har det ihvertfald!

Alt det bedste til jer og lillepigen

Anmeld

6. juli 2009

jannilaursen

Tanja.. skriver:

Årh ja det må være dejligt at have hende hos dig  Håber scanningen går godt

Det er vidunderligt ..
Håber jeg ogs den gør

Anmeld

6. juli 2009

jannilaursen

SussieOx skriver:

Det var godt hun ikke har det ihvertfald!

Alt det bedste til jer og lillepigen

tusind tak

Anmeld

8. juli 2009

jannilaursen

Nanna1985 skriver:

Årh nej dog   Det må være SÅ hårdt og håber du har en dejlig god familie som støtter dig og prinsessen lige nu  
Håber snart de finder ud af hvad der er med din dejlige prinsesse pige

Det er rigtig rigtig hårdt,
selv ´min værdste fjende ville jeg ikke ønske det skete for .
Jeg har en rigtig dejlig familie som støtter mig fuldt ud .. så det skønt..
De ved ikke hvad hun fejler . men hun har fået noget medicin mod kramperne. som jeg selv skal give hende det næste halve år . så vi kom hjem i dag

Anmeld

8. juli 2009

jannilaursen

Tanja.. skriver:

Ok håber på det bedste , det er så møg hamrende urimeligt hvis så lille en pige skulle fejle noget alvorligt  Jeg krydser fingre , hold os endelig underettet ,,

Endelig fik vi lov til at komme hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.