krampe anfald ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.159 visninger
41 svar
0 synes godt om
27. juni 2009

jannilaursen

D 13/6 føde jeg min dejlige lille prinsesse .. 2 dagen beygnder hun at få nogen anfald hvor hun trækker armene op til hovede og rykker i benene . hun bliver helt rød lilla i hovede og får blå læber og trækker ikke vejret i et godt stykke tid ..
vi blev indlagt og var der i en uge men sygeplejeskerne kunne ikke finde ud af hvad det var og da hun ikke havde haft flere blev vi sendt hjem .. igår den 26/6 fik hun 3 igen og vi blev indlagt igen. men de ved stadig ikek hvad det er ...

Er der nogen der har prøvet det samme ??? .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2009

A.

lyder ikke godt..har det undersøgt hendes hjerte??

Anmeld

27. juni 2009

jannilaursen

agnieszka skriver:

lyder ikke godt..har det undersøgt hendes hjerte??

ja det har de . både hjerte og hjerne.. og det er som det skal være det hele .. men de ved stadig ikke hvad det kan komme af

Anmeld

28. juni 2009

Mira0911

Lyder underligt.. Jeg vil mene det kunne tyde på Feberkramper eller Epileptisk anfald...

Anmeld

28. juni 2009

Cris

Nej, jeg har aldrig oplevet kramper i så en lille baby. Det må være hård for jer! Stakkels stakkels lille baby... Jeg håber, at de finder ud af det...

Anmeld

28. juni 2009

Mca<3

jannilaursen skriver:

D 13/6 føde jeg min dejlige lille prinsesse .. 2 dagen beygnder hun at få nogen anfald hvor hun trækker armene op til hovede og rykker i benene . hun bliver helt rød lilla i hovede og får blå læber og trækker ikke vejret i et godt stykke tid ..
vi blev indlagt og var der i en uge men sygeplejeskerne kunne ikke finde ud af hvad det var og da hun ikke havde haft flere blev vi sendt hjem .. igår den 26/6 fik hun 3 igen og vi blev indlagt igen. men de ved stadig ikek hvad det er ...

Er der nogen der har prøvet det samme ??? .. 

Undersøger lægerne hende ikke i hoved og r..  ???
Tænker de skal da bare finde ud af hva der er galt med den lille prinsesse

Anmeld

28. juni 2009

jannilaursen

Dutte84 skriver:

Lyder underligt.. Jeg vil mene det kunne tyde på Feberkramper eller Epileptisk anfald...

Det har de undersøgt óg det er det ikke

Anmeld

28. juni 2009

jannilaursen

Cris skriver:

Nej, jeg har aldrig oplevet kramper i så en lille baby. Det må være hård for jer! Stakkels stakkels lille baby... Jeg håber, at de finder ud af det...

ja det er meget hårdt ,, især når hendes far bare bliver væk og slet ikke viser interesse

Anmeld

28. juni 2009

jannilaursen

Tanja.. skriver:

Undersøger lægerne hende ikke i hoved og r..  ???
Tænker de skal da bare finde ud af hva der er galt med den lille prinsesse

jo det gør de ..
I morgen sætter de 21 elektroeder på hovede af hende for at undersøge om det skulle være noget hjernen udsender .. og hvis den er normal og urinen er normal skal vi til kbh og ha scannet hendes hjerne ..

Anmeld

28. juni 2009

Betina88

Hvor lyder det underligt .. Håber snart de finder noget på hende at det gør at hun får krampeanfald ..

Det minder mig om en bog der hedder "Mit lille mirakel" , der er blevet skrevet af Annika .. Det er sket i virkeligheden , og hun skriver at hendes søn også fik de dér krampeanfald , hvor han også gjorde det med benene , og jeg mener det var epilepsi han havde ..

Så det ku' være det samme hun har , måske ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.