Status Børnehave skift :-) 3 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2013

bøllen

tarkoflen skriver:

Hold op hvor er det bare fantastisk! Tænk engang, at det eneste jeres lille fyr havde behov for, var at blive flyttet! Så godt l mærkede efter hvad der var bedst for jer, og ikke holdte ud, som lederen i den anden institution, såvidt jeg husker, mente var løsningen?!

Skønt at du kan aflevere en glad dreng, i stedet for den kamp du havde i den anden institution!

Helt fantastisk

korrekt husket :-) de mente det var synd at flytte ham men vi holdte ved . Ikke mange som mente det var den rigtige løsning . Heldigvis havde jeg gode snakke med et par veninder samt manden til at få mig til at TRO på det .

ja det er utroligt men de er bare SÅ meget anderledes i den nye . Helt klart det bedste for ham . De SER ham . 

Det er så skønt , og da jeg hentede ville han slet ikke med hjem . Det har jeg ALDRIG prøvet . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2013

tarkoflen

bøllen skriver:

Helt fantastisk

korrekt husket :-) de mente det var synd at flytte ham men vi holdte ved . Ikke mange som mente det var den rigtige løsning . Heldigvis havde jeg gode snakke med et par veninder samt manden til at få mig til at TRO på det .

ja det er utroligt men de er bare SÅ meget anderledes i den nye . Helt klart det bedste for ham . De SER ham . 

Det er så skønt , og da jeg hentede ville han slet ikke med hjem . Det har jeg ALDRIG prøvet . 

Det viser jo bare med alt tydelighed at en mor og far ved bedst! Godt l ikke lyttede til andre, og fulgte jeres mavefornemmelse

Hvor er det altså skønt! Og hvor er det dejligt, at han ikke vil med hjem, det er da virkelig gode tegn

Anmeld

12. april 2013

Carina:-)

Hvor er det skønt 

Anmeld

12. april 2013

bøllen

tarkoflen skriver:

Det viser jo bare med alt tydelighed at en mor og far ved bedst! Godt l ikke lyttede til andre, og fulgte jeres mavefornemmelse

Hvor er det altså skønt! Og hvor er det dejligt, at han ikke vil med hjem, det er da virkelig gode tegn

Ja er også glad for jeg/vi stod ved . For på sigt er det bare den bedste løsning . 

Det helt vildt så dejligt det er :-) så selv om vi måtte gå hele vejen hjem pga bilen ja så klarede vi også det . Nænnede næsten ikke at vi skulle hjem , det var virkelig den omvendte verden idag .

Anmeld

12. april 2013

bøllen

Carina:-) skriver:

Hvor er det skønt 

Det er VILDT skønt

Anmeld

12. april 2013

B&J

bøllen skriver:

Siger dig jeg var glad i morges :-) og i eftermiddag . Ingen tvivl om det bliver godt . 

Vi får ofte boller i karry men Silas spiser jo ikke aftensmad og da slet ikke kød eller sovs . Igår fik han kødbollerne uden de havde været i sovs og han spiste faktisk 2 plus ris med ketchup. 

ej hvor godt søde... jamen her gider daniel heller ikke sovs eller kød og mest kun ris og pasta når han har lyst og grøntsager og frugt men det kan han jo ikke leve af hihiihhihi.

men godt han spiste 2 hele kødboller ej hvor var det flot

Anmeld

12. april 2013

bøllen

B&J skriver:

ej hvor godt søde... jamen her gider daniel heller ikke sovs eller kød og mest kun ris og pasta når han har lyst og grøntsager og frugt men det kan han jo ikke leve af hihiihhihi.

men godt han spiste 2 hele kødboller ej hvor var det flot

Spiser han slet ikke kød eller sovs ?

for det gør Silas nemlig heller ikke - så måske du skulle prøve kødboller uden sovs 

nej det er en noget ensformig kost men mon ikke de kommer efter det

Anmeld

12. april 2013

B&J

bøllen skriver:

Spiser han slet ikke kød eller sovs ?

for det gør Silas nemlig heller ikke - så måske du skulle prøve kødboller uden sovs 

nej det er en noget ensformig kost men mon ikke de kommer efter det

jamen han spiseer pølser og noggets men meget meget meget sjælden, ellers er det kun pasta og ris når han har lyst... så ind i mellem bliver det til rugbrød eller havregryn.

han spiser slet ikke sovs ind i mellem ketchup, han vil heller ikke have kartofler, sjælden pomfritter men max 5 stk.

1gange om måned får vi pizza det spiser han JUBII 2 små stykker af

men da han skulle lære at spise spiste han da både sovs som boller i karry pasta og kødsovs osv, men niks det er læge siden vi har set ham spise et alm. aftensmads måltid...

men når vi er rigtige heldige spiser han en halv bøf eller karbonade men så er vi også heldige...

men håber da som årene går at det bliver 90% beder

Anmeld

12. april 2013

bøllen

B&J skriver:

jamen han spiseer pølser og noggets men meget meget meget sjælden, ellers er det kun pasta og ris når han har lyst... så ind i mellem bliver det til rugbrød eller havregryn.

han spiser slet ikke sovs ind i mellem ketchup, han vil heller ikke have kartofler, sjælden pomfritter men max 5 stk.

1gange om måned får vi pizza det spiser han JUBII 2 små stykker af

men da han skulle lære at spise spiste han da både sovs som boller i karry pasta og kødsovs osv, men niks det er læge siden vi har set ham spise et alm. aftensmads måltid...

men når vi er rigtige heldige spiser han en halv bøf eller karbonade men så er vi også heldige...

men håber da som årene går at det bliver 90% beder

Ej hvor det lyder som Silas . Han har ikke spist aftensmad i 1,5 år. Kun lidt pasta , ris men elsker så pom. Men kød slet ikke . Tror han har spist lidt hamburgerryg , lidt rødt kød og så de kød boller igår.

Anmeld

12. april 2013

B&J

bøllen skriver:

Ej hvor det lyder som Silas . Han har ikke spist aftensmad i 1,5 år. Kun lidt pasta , ris men elsker så pom. Men kød slet ikke . Tror han har spist lidt hamburgerryg , lidt rødt kød og så de kød boller igår.

og ja hamperryg spiser daniel også lidt af hvis vi får det ja det er noget sjovt noget syntes jeg men håber da det snart går meget meget beder med dem og en dag de spiser alm aftensmad eller næsten det kunne være en kæmpe gave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.