Vil da lige smide endnu et GLÆDES indlæg her optil weekend , en status over ugen der er gået .
Og det er gået SUPER alt taget i betragtning. De fleste dage har jeg aflevere en GLAD og tilfreds dreng. 2 dage afleverede far ( gør han aldrig ) og der skreg han den ene dag da de kørte hjemmefra, men faldt til ro inden aflevering i børnehaven.
Og idag var bare fantastisk, han startede lige lidt i morges med ikke at ville afsted. Jeg tog GOD tid, og spurgte flere gange om han var klar men nej , lod ham lege og efter et stykke tid så var han klar. Da vi ankom til børnehaven, gik han glad ind og sagde i garderoben : S er her hvis ikke idag. Jeg siger måske er hun inde på stuen. Han kikker på stuen og UDBRYDER : Jo der er hun 
med glæde i stemmen ( han knyttede ikke bånd til de voksne i den gamle ) så kæmpe skridt. Da jeg hentede hyggede han sig , og havde slet ikke tid til at skulle med hjem. Jeg måtte sidde og vente for lederen sad på gulvet og lavede puslespil med et par unger og det skulle han da også. Men det gør jeg HELLER END GERNE .Bare han er glad.
Det er nemlig aldrig sket i den gamle. Der skulle vi hjem NU.
Vi er startet helt forfra med indkøring, med korte dage. Og først når han er glad og tryg sætter vi mere tid på.Vi havde besøg af fys i fredags, og med stor sandsynlighed er han sensetiv. Så hun mener han har været stresset i dan gamle børnehave. Derfor han har reageret som han har.
Endnu er positiv ting er, at han i nat sov i sin egen seng hele natten. Far var derinde 2 gange men han sov på sit værelse. Fys anbefalede han sover med storebror kædedyne, hvilket han har gjordt i 2 dage nu. Om det er den der har virket eller bare held er for tidlig at sige endnu.
Prikken på I'et er at han igår spiste aftensmad og ville prøve at smage på kødboller ( spiser sjældent kød ) han spiste 2 portioner
Det er et stort skridt, da han faktisk aldrig spiser aftensmad
Dejligt med en dreng der igen begynder, at virker glad og tilfreds. Jeg er SÅ glad for, vi valgte at lytte på vores mavefornemmelse og flytte ham .
Anmeld