Åhh hvad gør jeg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2013

Tigger

Du skal selvfølgelig ikke sige noget!

Du er ikke mere beskyttet at lovgivningen, at de sagtens kan vælge dig fra pga det, så hvis du rigtig gerne vil have jobbet, holder du selvfølgelig din mund.

Og tillykke med graviditeten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2013

CroQuis

Anonym skriver:

tak for din fortælling..

Har også mest i tankerne at jeg tier til samtalen, og hvis de kalder mig ind igen må jeg fortælle det. Tror bare ikke man for en jordisk chance hvis man fortæller det?

Jeg er andengangs gravid, så derfor er jeg særlig i tvivl, da maven nok kan ses noget før...?

Tak fordi du skrev..

Nej jeg tvivler faktisk også på at man så får jobbet. Men jeg havde jo ingen "løn" at tabe, da jeg jo er i et nuværende job.

Det er bare lidt noget "fis" at vi kvinder skal gå og have dårlig samvittighed over job og graviditet, for det er jo en naturlig ting. Jeg gik endda og regnede på, at jeg kunne nå at arbejde på det nye job i et halvt års tid (altså hvis jeg nu bliver gravid her i april &nbsp inden jeg så skulle på barsel. Hva' er det for noget?  Hehe. Det bør man jo slet ikke skulle spekulere på, men alligevel har vi dårlig samvittighed.

Tillykke med graviditeten i øvrigt

Anmeld

12. april 2013

dpb

Anonym skriver:

Hej ..

Jeg er samtidig rigtig glad, men også nervøs.

Jeg er blevet ringet op idag, om jeg vil komme til samtale, et sted hvor jeg har søgt, og det vil jeg jo rigtig gerne..

Men sagen er bare den at jeg er gravid og ca. i uge 6 nu.. Hvad gør jeg, skal jeg sige at jeg er gravid?? åhh

Knus den fortvivlede pædagog

Til den første samtale ville jeg ikke nævne det... hvis jeg blev inviteret tilbage til 2.samtale eller blev ringet op hvor de fortalte at jeg havde fået jobbet, ville jeg fortælle det der og se hvad de så sagde

held og lykke

Qnuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.