Joerse skriver:
Nu har jeg besluttet mig at jeg vil af med ALT det tøj jeg ikke bruger regelmæssigt mere..
Og nu sidder jeg så og tænker over hvordan det skal komme til at gå, jeg er nemlig en af den der hver gang jeg tager et stykke tøj plejer at sige "hvis jeg smider den ud, kommer jeg garenteret til at mangle den".. Men nej denne gang skal ALT der ikke bliver brugt væk.. (jeg har er værelse på 9-10 kvm fyldt med tøj, det er over alt på gulvet stativer hylder skabe osv. der er simpelthen ikke plads mere..
Men hvordan gøre i mår der skal grov sorteres i tøjet?
God dag der ude 
jeg gør det to gange om året og når jeg gør det gør det på den her måde:
lig alt tøjet i en stor bunke så laver du en ud bunke, en måske bunke og en blive bunke.
I ud bunken smider du alt det der er huller i eller gået i stykker på andre måder eller som du bare ved du ikke gider have mere.
I måske bunken smider du alt det du tænker du er i tvivl om du kan passe.
Så kan du nok godt regne ud hvad der skal være i blive bunken 
Efter du har sorteret tøjet efter det så prøver du alt det i måske bunken foran et spejl og så skal du huske at være kritisk, hvis den sidder dumt på den ene eller anden måde så er det ud.
Det plejer for mig at betyde at det jeg smider ud/giver til genbrug fylder et sted mellem 1-2 sække, så held og lykke og husk at købe poser til det du skal smide ud 
Anmeld