Hjæælp! Hvordan tackler man 7/7 ordning og morsyge?? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2013

JustMe

Jeg kan godt forstå, at det kræver tilløb, hvis man ved at det bliver grimt. Men du skylder din datter det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

trunte89

Bor i tæt på hinanden dig og hendes far? Får så kunne i måske dele sådan at det ikke var så mange dage hos hver af gangen, men stadig ret lige?
Men ellers så vil jeg sige 'føj' hende. Lad hende klistre til dig hvis det er det der er hendes behov lige nu. Hun har brug for dig og din tryghed

Anmeld

11. april 2013

MorDk

Det er ikke rart at du er blevet "presset" til denne ordning. Kram herfra! Når det så er sagt og krammet der er modtaget... så TÆNK på din datter. 7/7 ordning tror jeg simpelthen ikke er for barnets bedste. Børn har brug for en fast base. Hun har jo ikke noget fast sted hun bor. Den ene uge er hun på "besøg" hos dig og næste uge er hun på "visit" hos sin far. I gør tingene forskelligt. Børn har brug for ro, regelmæssighed og  uforudsigelighed. Din datter er kun 20 mdr. En 7/7 ordning er ikke til for barnets skyld. Det er min mening.

Grib dig selv i barmen... og "gå i krig" hvis det er det der skal til!

Held og Lykke med det!!

Anmeld

11. april 2013

Anonym trådstarter

trunte89 skriver:

Bor i tæt på hinanden dig og hendes far? Får så kunne i måske dele sådan at det ikke var så mange dage hos hver af gangen, men stadig ret lige?
Men ellers så vil jeg sige 'føj' hende. Lad hende klistre til dig hvis det er det der er hendes behov lige nu. Hun har brug for dig og din tryghed

Vi bor sådan i rimelig afstand fra hinanden, men jeg tror at færre dage hos hver bare vil forvirre hende yderligere.

Men ja, måske er det bedste bare at føje hende og give hende den opmærksom hun lige står og har brug for.

Anmeld

11. april 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Det er ikke rart at du er blevet "presset" til denne ordning. Kram herfra! Når det så er sagt og krammet der er modtaget... så TÆNK på din datter. 7/7 ordning tror jeg simpelthen ikke er for barnets bedste. Børn har brug for en fast base. Hun har jo ikke noget fast sted hun bor. Den ene uge er hun på "besøg" hos dig og næste uge er hun på "visit" hos sin far. I gør tingene forskelligt. Børn har brug for ro, regelmæssighed og  uforudsigelighed. Din datter er kun 20 mdr. En 7/7 ordning er ikke til for barnets skyld. Det er min mening.

Grib dig selv i barmen... og "gå i krig" hvis det er det der skal til!

Held og Lykke med det!!

Jeg er SÅ enig, og jeg sagde præcis de samme ting til hendes far dengang.

Heldigvis står jeg i en anden situation nu og han kan ikke længere true mig med noget, så det er måske på tide at tage den kamp jeg for længst skulle have taget

Og tak for krammet !

Anmeld

11. april 2013

trunte89

Vi bor sådan i rimelig afstand fra hinanden, men jeg tror at færre dage hos hver bare vil forvirre hende yderligere.

Men ja, måske er det bedste bare at føje hende og give hende den opmærksom hun lige står og har brug for.

Ja det kan godt være. Det er SÅ svært hvad,der er det bedste for børnene! ( står selv i det )
Men jeg ville helt sikkert give hende alt hva hun har brug for af nærhed.

Hvordan har hun det hos sin far? Og er han ærlig omkring det hvis du spørger?

Anmeld

11. april 2013

Anonym trådstarter

trunte89 skriver:

Ja det kan godt være. Det er SÅ svært hvad,der er det bedste for børnene! ( står selv i det )
Men jeg ville helt sikkert give hende alt hva hun har brug for af nærhed.

Hvordan har hun det hos sin far? Og er han ærlig omkring det hvis du spørger?

Jeg kunne sagtens spørge ham hvordan hun har det hos ham, men jeg ville aldrig få et 100% ærligt svar. Han ville aldrig indrømme det hvis hun ikke trivedes, det er han for stolt til. Også derfor jeg passer på med hvad jeg siger til ham, fordi jeg risikerer at den vendes mod mig og det lyder som om det er mig den er gal med.

Anmeld

11. april 2013

trunte89

Jeg kunne sagtens spørge ham hvordan hun har det hos ham, men jeg ville aldrig få et 100% ærligt svar. Han ville aldrig indrømme det hvis hun ikke trivedes, det er han for stolt til. Også derfor jeg passer på med hvad jeg siger til ham, fordi jeg risikerer at den vendes mod mig og det lyder som om det er mig den er gal med.

Årh hvor er det typisk! Og smadder synd for jeres datter! Hm, hvad med måske at snakke med statsamtet eller mødrehjælpen ? Måske de har nogle gode råd osv inden en 'krig' i amtet startes.

Anmeld

11. april 2013

Anonym trådstarter

trunte89 skriver:

Årh hvor er det typisk! Og smadder synd for jeres datter! Hm, hvad med måske at snakke med statsamtet eller mødrehjælpen ? Måske de har nogle gode råd osv inden en 'krig' i amtet startes.

Ja, det er min plan, lige at rådføre mig med dem først, så jeg er godt klædt på

Anmeld

11. april 2013

trunte89

Ja, det er min plan, lige at rådføre mig med dem først, så jeg er godt klædt på

Lyder som en god ide. Håber I kan nå til enighed med en god plan for jeres datters skyld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.