Bruger jeres piger halskæder (evt dåbsgaver)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2013

Nemesis

Sara fik en halskæde til sin 3 års fødselsdag og har haft den på lige siden. 24/7.

En lille spinkel kæde knækker jo ret nemt, så kvælningsfare ser jeg ikke. Jeg er mere overrasket over den endnu holder, men hun er meget glad for den .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

Kløver

Min datter fik hendes farmors dagmarkors i dåbsgave, hun bar den under selve dåben, og da hun fik taget dåbsbilleder.

Hun bruger den ellers ikke, før hun bliver gammel nok. Synes ikke der er grund til børn skal gå med smykker og de kan så nemt hænge i noget, så her bliver det ikke brugt

Anmeld

11. april 2013

Fenja09

cecilie1984 skriver:

Min Freja fik denne i dåbs gave og det er nu over 1½ år siden og hun har ikke brugt den en eneste gang, hvilket jo er synd.

Har haft svært ved at give hende den pga pga kvælnings fare. Og det det med at give hende den på ved fødselsdage og jul får jeg altså ik gjort

Det er en geog jensen margorit børne modellen hvilket betyder selve kæden ikke er så lang.

Her er lige et par billeder af den (første gang hun har den på)

Skal jeg være bange for at hun har den på???

Personligt synes jeg ikke smykker og små børn hører sammen og min datter har heller aldrig brugt de smykker hun fik i dåbsgave. Jeg synes ikke at man skal bruge dem, men de skal gemmes som minde og evt. bruges når hun bliver større. Dernæst kommer de riscier der er ved at give så små børn kæder om halsen og værdien af smykket hvis det skulle blive væk. Børn skal have lov at tumle og vælte rundt uden at man skal bekymre sig om evt. kvælningsfarer.

/Fenja

Anmeld

11. april 2013

Pige2009

LouiseVous skriver:

Min lille søster har altid haft både halskæde og armbånd på, trods hun har gået i skovbørnehave..

Min datter har både armbånd og halskæde , men det er kun armbåndet der bliver brugt. Det har hun på 24/7, det er aldrig af. Men halskæden tør jeg kun give hende på hvis vi ska til en større familiefest eller jul og fødselsdag...

Laura har også kun sine halskæder på til fødselsdag eller familiefester

Anmeld

11. april 2013

MorDk

Smykker og små børn er i min verden NO GO!

Anmeld

11. april 2013

Pige2009

Nemesis skriver:

Sara fik en halskæde til sin 3 års fødselsdag og har haft den på lige siden. 24/7.

En lille spinkel kæde knækker jo ret nemt, så kvælningsfare ser jeg ikke. Jeg er mere overrasket over den endnu holder, men hun er meget glad for den .

Laura har også en ultratynd kæde med Hello Kitty, som hun elsker at tulle rundt med

Anmeld

11. april 2013

trunte89

Min datter fik også et par stykker i dåbsgave, men har meget sjældent haft dem på.
Synes ikke rigtigt, at rigtige smykker er så pænt på børn.

Anmeld

11. april 2013

Mettefpigen

cecilie1984 skriver:

Ja fordi han er en dreng (hvis jeg havde en)

synes mest det passer til piger

Drenge kan da godt gå med kæder... :-)

Anmeld

11. april 2013

lilledittemor

Vores datter fik mange smykker i dåbsgave - både halskæder og armbånd. Dem har hun på ind imellem det har hun haft siden 9 måneder.

Jeg er ret sikker på at kæden knækker før de skulle blive kvalt.. '

min datter har forresten også den margurit

Anmeld

11. april 2013

MIWULA

Min søn fik en halskæde med et kors på af sin gudfar i dåbsgave og han havde det på for første gang her da han blev 2 år til hans fødselsdags fest. Ville dog aldrig give ham den på hvis jeg ikk var til stede. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.