Bruger jeres piger halskæder (evt dåbsgaver)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.505 visninger
20 svar
9 synes godt om
11. april 2013

cecilie1984

Min Freja fik denne i dåbs gave og det er nu over 1½ år siden og hun har ikke brugt den en eneste gang, hvilket jo er synd.

Har haft svært ved at give hende den pga pga kvælnings fare. Og det det med at give hende den på ved fødselsdage og jul får jeg altså ik gjort

Det er en geog jensen margorit børne modellen hvilket betyder selve kæden ikke er så lang.

Her er lige et par billeder af den (første gang hun har den på)

Skal jeg være bange for at hun har den på???

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

Mettefpigen

Det er jo hver sin mening :-) men jeg har en dreng som en halskæde til hans dåb, men jeg vil ikk give ham den på før han er meget ældre.... Kun på billeder ;-) jeg kan slet ikk se hvorfor han skal have den på..

Anmeld

11. april 2013

cecilie1984

Mettefpigen skriver:

Det er jo hver sin mening :-) men jeg har en dreng som en halskæde til hans dåb, men jeg vil ikk give ham den på før han er meget ældre.... Kun på billeder ;-) jeg kan slet ikk se hvorfor han skal have den på..

Hvis jeg havde en dreng ville jeg heller ik give ham halskæde på

Anmeld

11. april 2013

Maja_4000

Caroline fik også en halskæde i dåbsgave og hun har haft den på én gang da hun skulle fotograferes regner ikke med hun får den på før hun helt beder om det

Anmeld

11. april 2013

Mettefpigen

cecilie1984 skriver:

Hvis jeg havde en dreng ville jeg heller ik give ham halskæde på

Fordi han er en dreng??..... Jeg mener af sikkerhedsmæssige grunde... Kan ikk se hvorfor små børn skal have dem på....

Anmeld

11. april 2013

StudPsyk

Rose har fået halskæder, men det er altså først min intention, at hun må tage dem i brug, når hun er noget ældre og kvælningsrisiko ikke er en faktor! Måske først når hun er teen og også har tilstrækkelig respekt for den betydning der ligger i de smykker.. I kan evt købe en længere kæde til den, så hun kan bruge den senere?

Anmeld

11. april 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Min lille søster har altid haft både halskæde og armbånd på, trods hun har gået i skovbørnehave..

Min datter har både armbånd og halskæde , men det er kun armbåndet der bliver brugt. Det har hun på 24/7, det er aldrig af. Men halskæden tør jeg kun give hende på hvis vi ska til en større familiefest eller jul og fødselsdag...

Anmeld

11. april 2013

cecilie1984

Mettefpigen skriver:

Fordi han er en dreng??..... Jeg mener af sikkerhedsmæssige grunde... Kan ikk se hvorfor små børn skal have dem på....

Ja fordi han er en dreng (hvis jeg havde en)

synes mest det passer til piger

Anmeld

11. april 2013

Laulund87

Maria fik rigtig mange smykker i dåbsgave, men hun får dem først på den dag hun spørger efter dem "Legetøjssmykker" må hun gerne bruge, men mens jeg kan se hende så hun ikke bliver kvalt eller sådan noget.

Har arbejdet i en vuggestue hvor en mor gik helt i spåner fordi hendes datters guldarmbånd blev væk. Man giver sgu da ikke så værdifulde smykker på i institution

Anmeld

11. april 2013

foto på lærred

Min pige fik et meget smukt hjerte af mine forældre da hun blev født. Hun havde det på første gang juleaften da hun fyldte 4 år. Hun har siden haft det på en juleaften mere og så på hendes fødselsdag da hun fyldte 5 år.

Jeg synes, det er et fint smykke i har fået TS og I kan jo bare sætte en længere kæde i senere. Jeg gav ikke min pige smykket på da hun var lille pga kvælningsrisiko.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Collager, lærreder, invitationer, wallstickers-klik blot og se min side.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.