HJÆLP! Orker snart ikke mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2013

Tulle28

Det er en fase - og velkommen til trodsalderen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
livhemdrup skriver:

Den kan jeg ik finde :-(

Inde under 'sundhed og fitness' nr 8 som køb - den koster 13 kr

Anmeld

11. april 2013

Ccamilla

tarkoflen skriver:

Hvad er det for en app? Bliver da lidt nysgerrig

Til TS jeg kan desværre ikke komme med gode råd, men håber snart det bliver bedre!

Inde under 'sundhed og fitness', nr 8 på listen over solgte - den koster 13 kr, men er det værd, når man er ved at rive hår ud

Anmeld

11. april 2013

Fenja09

xoxotasha skriver:

Jeg har INGEN idé om hvad der sker for min datter (16 måneder). Hun SKRIGER, hyler og kaster sig rundt på gulvet stort set hele dagen hver dag. Jeg har talt med hendes dp-mor, hun har ikke problemer når de er i huset. Men er de ovre hos andre er hun begyndt at holde sig for sig selv. Med det samme hun kommer hjem fra dp så skriger hun til hun kommer i seng. Jeg har fået tjekket hendes øre, hals, lunger osv og hendes afføring er også som den skal være.

Jeg orker snart ikke mere  Det har stået på i flere uger nu og det ligner hende slet ikke. Hun plejer at være så glad og smilende. 

Hvad kan det være? Og hvad kan jeg gøre???? Jeg springer snart 

Jeg tror ikke der sker andet end at din datter er midt i et af de udviklingstrin de små skal igennem. Min datter var også for at sige det mildt, krop umulig da hun var omkring de 16 måneder. Det stilner af efter nogle uger, men min datter har stadig nogle "flip" hvor hun kaster sig ned på gulvet når hun ikke får sin vilje, og det er bare sådan det er.

/Fenja

Anmeld

11. april 2013

Frk. Himmelblå

xoxotasha skriver:

Jeg er under uddannelse og er pt i praktik. Så nogle dage ser jeg hende slet ikke andet end en Time F.eks. Men jeg bruger altid tid på at lege og pjatte med hende. Men nu her vil hun ingenting. Hun kaster bare sine legesager væk og græder når jeg forsøger. 

Måske er hun træt, kan hu have brug for en ekstra lille lur?

Håber snart, det bliver nemmere 

Anmeld

11. april 2013

modesty

xoxotasha skriver:

Jeg har INGEN idé om hvad der sker for min datter (16 måneder). Hun SKRIGER, hyler og kaster sig rundt på gulvet stort set hele dagen hver dag. Jeg har talt med hendes dp-mor, hun har ikke problemer når de er i huset. Men er de ovre hos andre er hun begyndt at holde sig for sig selv. Med det samme hun kommer hjem fra dp så skriger hun til hun kommer i seng. Jeg har fået tjekket hendes øre, hals, lunger osv og hendes afføring er også som den skal være.

Jeg orker snart ikke mere  Det har stået på i flere uger nu og det ligner hende slet ikke. Hun plejer at være så glad og smilende. 

Hvad kan det være? Og hvad kan jeg gøre???? Jeg springer snart 

Min dreng havde et ret heftigt tigerspring cirka deromkring. Det varede cirka 3 uger.

Anmeld

11. april 2013

Mother-love

Det lyder ligesom det Isabella var i omkring den alder. Og jeg tænker udviklingsspring. Isabella heller ikke til at holde ud at være sammen med. Men det er gået over. Hun er 22 mdr nu. Og det har ikke været der i ca. En mdrs tid. Så det er en fase. Så jeg ved hvor hårdt det var at komme igennem den fase.

Anmeld

11. april 2013

MosterA

Olivia's Moar skriver:

Inde under 'sundhed og fitness', nr 8 på listen over solgte - den koster 13 kr, men er det værd, når man er ved at rive hår ud

Tror ikke de ligger ens på alle iPhones. Kan du ikke skrive hvad app´en hedder så er det nemmere at søge på den. Vil nemlig vildt gerne have den 

Anmeld

12. april 2013

Ccamilla

MosterA skriver:

Tror ikke de ligger ens på alle iPhones. Kan du ikke skrive hvad app´en hedder så er det nemmere at søge på den. Vil nemlig vildt gerne have den 

Har fundet fejlen - Baby Vidungerlige uger nu sku den være til at finde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.