HJÆLP! Orker snart ikke mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.415 visninger
18 svar
10 synes godt om
11. april 2013

Zelinasmor

Jeg har INGEN idé om hvad der sker for min datter (16 måneder). Hun SKRIGER, hyler og kaster sig rundt på gulvet stort set hele dagen hver dag. Jeg har talt med hendes dp-mor, hun har ikke problemer når de er i huset. Men er de ovre hos andre er hun begyndt at holde sig for sig selv. Med det samme hun kommer hjem fra dp så skriger hun til hun kommer i seng. Jeg har fået tjekket hendes øre, hals, lunger osv og hendes afføring er også som den skal være.

Jeg orker snart ikke mere  Det har stået på i flere uger nu og det ligner hende slet ikke. Hun plejer at være så glad og smilende. 

Hvad kan det være? Og hvad kan jeg gøre???? Jeg springer snart 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
xoxotasha skriver:

Jeg har INGEN idé om hvad der sker for min datter (16 måneder). Hun SKRIGER, hyler og kaster sig rundt på gulvet stort set hele dagen hver dag. Jeg har talt med hendes dp-mor, hun har ikke problemer når de er i huset. Men er de ovre hos andre er hun begyndt at holde sig for sig selv. Med det samme hun kommer hjem fra dp så skriger hun til hun kommer i seng. Jeg har fået tjekket hendes øre, hals, lunger osv og hendes afføring er også som den skal være.

Jeg orker snart ikke mere  Det har stået på i flere uger nu og det ligner hende slet ikke. Hun plejer at være så glad og smilende. 

Hvor lang tid har det stået på ?
Tjekkede lige min baby app, og tænker det er et tigerspring ? De får et omkring uge 70 nemlig

Håber det går over snart

Anmeld

11. april 2013

tarkoflen

Olivia's Moar skriver:

Tjekkede lige min baby app, og tænker det er et tigerspring ? De får et omkring uge 70 nemlig

Håber det går over snart

Hvad er det for en app? Bliver da lidt nysgerrig

Til TS jeg kan desværre ikke komme med gode råd, men håber snart det bliver bedre!

Anmeld

11. april 2013

MomInTheMaking

tarkoflen skriver:

Til TS jeg kan desværre ikke komme med gode råd, men håber snart det bliver bedre!

Ja den app vil jeg også gerne vide noget mere om.

Anmeld

11. april 2013

Ccamilla

tarkoflen skriver:

Vidunderlige Uger til iPhone

Anmeld

11. april 2013

Ccamilla

Mom In The Making skriver:

Ja den app vil jeg også gerne vide noget mere om.

Kig op

Anmeld

11. april 2013

livhemdrup

Olivia's Moar skriver:

Vidunderlige Uger til iPhone

Den kan jeg ik finde :-(

Anmeld

11. april 2013

Zelinasmor

Olivia's Moar skriver:

Håber det går over snart

14 dage ca 

Anmeld

11. april 2013

Frk. Himmelblå

xoxotasha skriver:

!6 mdr er en meget frustrerende alder, hvor de fleste børn for alvor begynder at opleve at "mangle ord". De forstår nu så meget mere af verden, og de fornemmer også i den grad ikke at blive forstået. Så måske det kan være noget afmagt? 

Den slags kommer jo særligt til udtryk over den primære omsorgsperson,- mor.

Har du travlt, når hun kommer hjem fra dp? Eller har du mulighed for at sætte dig stille og roligt med hende og lege og snakke dagen igennem?

Anmeld

11. april 2013

Zelinasmor

Frk. Himmelblå skriver:

!6 mdr er en meget frustrerende alder, hvor de fleste børn for alvor begynder at opleve at "mangle ord". De forstår nu så meget mere af verden, og de fornemmer også i den grad ikke at blive forstået. Så måske det kan være noget afmagt? 

Den slags kommer jo særligt til udtryk over den primære omsorgsperson,- mor.

Har du travlt, når hun kommer hjem fra dp? Eller har du mulighed for at sætte dig stille og roligt med hende og lege og snakke dagen igennem?

Jeg er under uddannelse og er pt i praktik. Så nogle dage ser jeg hende slet ikke andet end en Time F.eks. Men jeg bruger altid tid på at lege og pjatte med hende. Men nu her vil hun ingenting. Hun kaster bare sine legesager væk og græder når jeg forsøger. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.