Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: ... Og det har han jooo og det er i daaaaaag! Siiiilas har fødselsdag og det har han jo i daaaag og høøøøør nu her hvordan vi alle tromme vil og høør nu her hvordan vi tromme viiil.. bombedumbombom bombedumbombom bombedumbombedumbom bombedumbombedumbom bombedumbombom bombedumbedum! Iiih så er min lille dreng blevet hele 2 år suuuuk, hvor går tiden altså bare stækt efter man har fået unger, den ene dejlige dag tager den anden.. Men man siger jo også at tiden går stærkt når man har det sjovt og jeg har aldrig haft det så dejligt som efter jeg er blevet mor.. Nå men i dag var det også første gang at jeg skulle lave kagemand og hvis jeg selv skal sige det (og det skal jeg) så blev den bare hammergod.. Nammenamme Silas var også vild med den Så nu er Silas i dagplejen og når han kommer hjem senere skal han have endnu en gave.. Han har fået en hund, elefant, giraf og en kat (legetøj selvfølgelig) og dem synes han var sjove Hans gave til senere er en ghettoblaster så han kan høre alt det gode børnemusik inde på hans værelse også STOOORT tillykke til min lille bøllefrø! Tænk at jeg for to år siden lå og var igang med at presse ham ud og han så lyset for allerførste gang klokken 12.14 Og lidt billeder selvfølgelig Alle fra i dag af
... Og det har han jooo og det er i daaaaaag! Siiiilas har fødselsdag og det har han jo i daaaag og høøøøør nu her hvordan vi alle tromme vil og høør nu her hvordan vi tromme viiil.. bombedumbombom bombedumbombom bombedumbombedumbom bombedumbombedumbom bombedumbombom bombedumbedum!
Iiih så er min lille dreng blevet hele 2 år suuuuk, hvor går tiden altså bare stækt efter man har fået unger, den ene dejlige dag tager den anden.. Men man siger jo også at tiden går stærkt når man har det sjovt og jeg har aldrig haft det så dejligt som efter jeg er blevet mor..
Nå men i dag var det også første gang at jeg skulle lave kagemand og hvis jeg selv skal sige det (og det skal jeg) så blev den bare hammergod.. Nammenamme Silas var også vild med den
Så nu er Silas i dagplejen og når han kommer hjem senere skal han have endnu en gave.. Han har fået en hund, elefant, giraf og en kat (legetøj selvfølgelig) og dem synes han var sjove Hans gave til senere er en ghettoblaster så han kan høre alt det gode børnemusik inde på hans værelse også
STOOORT tillykke til min lille bøllefrø! Tænk at jeg for to år siden lå og var igang med at presse ham ud og han så lyset for allerførste gang klokken 12.14
Og lidt billeder selvfølgelig Alle fra i dag af
HIP HIP HURRAAAAAAAAAAAAA!
kæmpe stort tillykke til verdens bedste Silas!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TILLYKKE med ham
MiichellaMalou skriver: Stort tillykke med ham
Stort tillykke med ham
Tusind tak skal du have
Problembarnet skriver: Tillykke med ham
Tillykke med ham
Mange tak skal du have
VNB skriver: HIP HIP HURRAAAAAAAAAAAAA! kæmpe stort tillykke til verdens bedste Silas!!!
Taaaaaaaaaaaaaak skal du have søde!!!
MariaKyedDK skriver: TILLYKKE med ham
Mange tak skal du have!
STORT TILLYKKE TIL SILAS!!!!
og hold nu k*ft den ser lækker ud den kagemand! kan du lige sende et stykke til tykke her?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128