Siiiilas har fødselsdag......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.461 visninger
30 svar
19 synes godt om
11. april 2013

Muhmi

... Og det har han jooo og det er i daaaaaag! Siiiilas har fødselsdag og det har han jo i daaaag og høøøøør nu her hvordan vi alle tromme vil og høør nu her hvordan vi tromme viiil.. bombedumbombom bombedumbombom bombedumbombedumbom bombedumbombedumbom bombedumbombom bombedumbedum! 

Iiih så er min lille dreng blevet hele 2 år  suuuuk, hvor går tiden altså bare stækt efter man har fået unger, den ene dejlige dag tager den anden.. Men man siger jo også at tiden går stærkt når man har det sjovt og jeg har aldrig haft det så dejligt som efter jeg er blevet mor.. 

Nå men i dag var det også første gang at jeg skulle lave kagemand og hvis jeg selv skal sige det (og det skal jeg) så blev den bare hammergod.. Nammenamme Silas var også vild med den

Så nu er Silas i dagplejen og når han kommer hjem senere skal han have endnu en gave.. Han har fået en hund, elefant, giraf og en kat (legetøj selvfølgelig) og dem synes han var sjove Hans gave til senere er en ghettoblaster så han kan høre alt det gode børnemusik inde på hans værelse også

STOOORT tillykke til min lille bøllefrø! Tænk at jeg for to år siden lå og var igang med at presse ham ud og han så lyset for allerførste gang klokken 12.14 

Og lidt billeder selvfølgelig Alle fra i dag af

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

lucas<3

Tillykke med ham  

Anmeld

11. april 2013

Laulund87

Tillykke igen!

Fuuuuck den ser god ud den kage

Anmeld

11. april 2013

modesty

Stort tillykke. 

Anmeld

11. april 2013

Muhmi

lucas<3 skriver:

Tillykke med ham  

Taaaaaaaark!! 

Anmeld

11. april 2013

MyLove E

Muhmi skriver:

... Og det har han jooo og det er i daaaaaag! Siiiilas har fødselsdag og det har han jo i daaaag og høøøøør nu her hvordan vi alle tromme vil og høør nu her hvordan vi tromme viiil.. bombedumbombom bombedumbombom bombedumbombedumbom bombedumbombedumbom bombedumbombom bombedumbedum! 

Iiih så er min lille dreng blevet hele 2 år  suuuuk, hvor går tiden altså bare stækt efter man har fået unger, den ene dejlige dag tager den anden.. Men man siger jo også at tiden går stærkt når man har det sjovt og jeg har aldrig haft det så dejligt som efter jeg er blevet mor.. 

Nå men i dag var det også første gang at jeg skulle lave kagemand og hvis jeg selv skal sige det (og det skal jeg) så blev den bare hammergod.. Nammenamme Silas var også vild med den

Så nu er Silas i dagplejen og når han kommer hjem senere skal han have endnu en gave.. Han har fået en hund, elefant, giraf og en kat (legetøj selvfølgelig) og dem synes han var sjove Hans gave til senere er en ghettoblaster så han kan høre alt det gode børnemusik inde på hans værelse også

STOOORT tillykke til min lille bøllefrø! Tænk at jeg for to år siden lå og var igang med at presse ham ud og han så lyset for allerførste gang klokken 12.14 

Og lidt billeder selvfølgelig Alle fra i dag af

HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA <)

Ja og en lille sang skal han også havde:-)

http://m.youtube.com/#/watch?v=iRC4CG5FoG8&des ktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DiRC4CG5FoG8

Tillykke med ham:-)

Anmeld

11. april 2013

Muhmi

Laulund87 skriver:

Tillykke igen!

Fuuuuck den ser god ud den kage

Tusind tak!  

Jamen jeg siger dig, den er helt lækker og svampet og så er det der sukkerstads ovenpå bare HELT vildt godt, namme namme Jeg går også og hyggespiser af den hele tiden hihihi 

Anmeld

11. april 2013

Muhmi

modesty skriver:

Stort tillykke. 

Tusind tak 

Anmeld

11. april 2013

BigHope13

Stort tillykke med ham
og mums den ser god ud den kagemand

Anmeld

11. april 2013

Troldemommi

Tillykke med ham

HURRAAAAAA

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.