parfume og sminke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2013

StudPsyk

gædde/gitte skriver:

Tak

skal googles

Det er rigtig godt, jeg har noget derfra - men det er sådan rimelig pebret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

gædde/gitte

Janne T. skriver:

Det er rigtig godt, jeg har noget derfra - men det er sådan rimelig pebret

prisen syntes jeg ikke er så slem.....men.... kan ikke se det er parfumefri og parabenefri(plejer de nu nok at råbe højt om hvis de lever op til det).... de skriver blot at der ikke er irretationesfremkaldende stoffer i........... det syntes jeg var et udspekuleret ordvalg

Anmeld

11. april 2013

StudPsyk

gædde/gitte skriver:

prisen syntes jeg ikke er så slem.....men.... kan ikke se det er parfumefri og parabenefri(plejer de nu nok at råbe højt om hvis de lever op til det).... de skriver blot at der ikke er irretationesfremkaldende stoffer i........... det syntes jeg var et udspekuleret ordvalg

Jo der står følgende på deres hjemmeside:

"
Det er vores mål at bevare vores produkter så effektive, enkle og naturlige som muligt. Vi bruger derfor ikke kunstige farvestoffer, kemiske konserveringsmidler som parabener eller syntetiske duftstoffer, og makeuppen indeholder heller ikke fyldstoffer som talkum."

Anmeld

11. april 2013

gædde/gitte

Janne T. skriver:

Jo der står følgende på deres hjemmeside:

"
Det er vores mål at bevare vores produkter så effektive, enkle og naturlige som muligt. Vi bruger derfor ikke kunstige farvestoffer, kemiske konserveringsmidler som parabener eller syntetiske duftstoffer, og makeuppen indeholder heller ikke fyldstoffer som talkum."

hvor fanden stod det henne???

syntes jeg læste alt

Anmeld

11. april 2013

mn

gædde/gitte skriver:

bruger kun nilens jord  ... hvis jeg ikke har lidt på vipperne så spørger folk, om jeg er syg

parfume kan jeg tilgengæld kan jeg godt undvære parfume

Ja det burde da være okay med nielens jord, når der ikke er de ting i. Bruger du slet ikke noget med duft i så?

Anmeld

11. april 2013

mn

Janne T. skriver:

Der findes jo naturlige mærker uden makeup uden alt det tilsatte skidt

Ved du om der også findes noget med duft i uden alt det i så ?

Anmeld

11. april 2013

StudPsyk

Mette N skriver:

Ved du om der også findes noget med duft i uden alt det i så ?

Det tvivler jeg stærkt på, duft i sig selv er jo noget skidt. Men kan i ikke undvære det? Jeg har ikke gået med parfume siden jeg blev gravid med vores datter, og jeg lider ingen overlast

Anmeld

11. april 2013

StudPsyk

gædde/gitte skriver:

hvor fanden stod det henne???

syntes jeg læste alt

http://www.janeiredale.dk/Default.aspx?ID=797

Anmeld

11. april 2013

gædde/gitte

Mette N skriver:

Ja det burde da være okay med nielens jord, når der ikke er de ting i. Bruger du slet ikke noget med duft i så?

næææ.... jo håndsæbe, vaskepulver.... men ikke parfume dufte...

Anmeld

11. april 2013

mn

Janne T. skriver:

Det tvivler jeg stærkt på, duft i sig selv er jo noget skidt. Men kan i ikke undvære det? Jeg har ikke gået med parfume siden jeg blev gravid med vores datter, og jeg lider ingen overlast

Jeg vil sige jeg tror måske godt jeg kan hvis jeg i det mindste kan bruge bodylotion uden noget af alt det der i, for det tager lige det væreste synes jeg. Men nej kæresten kan ikke undvære det trods det han går i bad hver dag og nogle gange flere gange om dagen, så lugter han godt nok meget af mand :b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.